FANDOM

Ezt a küldetést nem kell összetéveszteni a Felhívás ghoulokról (2) küldetéssel, melyet a Harmadik fejezetben Veleradtól kapunk.

Felhívás ghoulokról (1) küldetés
Felvonás(ok) Első – Harmadik Fejezet
Helyszín(ek) Külváros
Küldetést adó Hirdető táblák
Jutalom Books Generic other + 100 Items Oren + 2000 XP
Kapcsolódó K. Eltemetett emlékek
Azonosító q9003_ghul

Secondary quests

Scrolls generic icon letter

Felhívás ghoulokról

Szükségem van legalább három ghoul vérére. Busásan megfizetem.

Kalkstein, az alkimista.

Áttekintés Szerkesztés

Substances Ghoul blood Substances Ghoul blood Substances Ghoul blood

Találkozhatsz ghoulokkal miközben a Mikul megbízásából végrehajtasz egy küldetést. Azt azért figyelembe kell venni, hogy nincs sok ghoul az Első Fejezetben, ezért fontos, hogy a Szörnyhatározóban benne legyen a Ghoul bejegyzés, mielőtt lemerészkednél a kriptába. Miután befejezted a Mikul által adott küldetést, megnyilik a kripta addig elzárt része és ott találkozhatsz több ghoullal és alghoullal. Minden este találkozhatsz egy ghoullal az elhagyott házak környékén a barlangtól északra és a fogadótól nyugatra lévő sirok környékén. Amint meg van a három fiola ghoulvér, akkor keressük meg Kalksteint a Fogadóban.

Megjegyzések Szerkesztés

  • Ezt a küldetést, csak akkor lehet megcsinálni, ha benne van a Szörnyhatározóban a ghoul bejegyzés, mert ha nics, akkor a tetemük nem tartalmazza a vért. Csak akkor tudod megszerezni ezt a bejegyzést, a bronz pont van a Szörnyismereten, vagy el kell olvasni a Félelem és reszketés könyve, 1. kötetét (Megszerezheted a részegestől a Fogadóban).
  • Ezt a küldetést befejezheted a Második, vagy a Harmadik fejezetben is.
  • Kalkstein ad Geraldnak egy Az alkímia alapjai című könyvet, valamint egy kis oren-t és tapasztalati pontot, amikor befejezted ezt a küldetést.

Fázisai Szerkesztés

Ghoulvér Szerkesztés

Kalkstein, az alkimista fizet három ghoul véréért. A küldetés teljesítéséhez benne kell lennie a ghoulnak a szörnyhatározóban. Össze kell gyűjtenem Kalksteinnek három fiolányi ghoul vért.

A zsákmány Szerkesztés

Elég ghoul vért gyűjtöttem össze. Ideje meglátogatnom Kalksteint, hogy megjutalmazzon. Meg kell látogatnom Kalksteint, hogy megjutalmazzon.

A fizetség Szerkesztés

A küldetést teljesítettem. Kalkstein a ghoulok vérét kísérletezésre használja fel. Érdekes. Megkaptam a jutalmam a ghoul vérért. (100 Items Oren + 3000 XP + Az alkímia alapjai)