Ghoulok csúsznak-másznak éjjel. mit látnak tépnek széjjel, egy falatra be kapnak, jobb ha inkább résen vagy. -gyerekvers

A ghoulokat és a graveireket nehéz jellemezni, Azt mondhatnánk, emlékeztetnek az emberekre, de valójában a szöges ellentétei mind annak, ami emberi, bár van lábuk és karjuk, mint az embereknek, de négykézláb közlekednek, mint a kutyák vagy a borzok. Bár emberi ábrázatuk van, hiába is kutatnánk benne az érzelmek, az értelem vagy az ön tudat bármilyen szikrájának nyomait. Egy és csak egy cél hajtja őket: csillapíthatatlan éhség az emberi hús iránt.

Ghoul

Bejegyzés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A ghoulok állítólag emberek voltak, akik emberevésre kényszerültek a sötét kriptákban, ahová bezárták őket. Ettől szörnyű változásokon mentek keresztül. Örökös éhségüket csak emberi hússal csillapíthatják, így a megölt embereket nem fogyasztják el azonnal, hanem a kriptáik mélyén eltesznek pár testrészt későbbre.

Forrás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Helyek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Részleteket[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Lelőhely: ghoulok a csatamezőkön, temetőkben és elhagyatott kriptákban vannak.
Immunitás: a ghoulok immunisak a hétköznapi mérgekre.
Érzékenység: érzékenyek az ezüstre és az dögevők elleni olajra; az erős stílus a leghatékonyabb ellenük; a tapasztalt witcherek szerint érdemes csoportos stílust használni több ghoul ellen.
Taktikák: ha sikerül leütniük ellenfelüket, a ghoulok körbeveszik őt, és elkezdik élve felfalni.
Alkímia: undorító nyirok, fehér ecet és ghoul vér.
Ghoul