FANDOM

Bestiary Kikimore worker full Bestiary Kikimore warrior full Bestiary Kikimore queen full

"Caldemeyn egyik lábáról a másikra állt, miközben a pókszerű élőlényre szegezte tekintetét, testére fekete bőr feszült, üveges szemei a macskaszerű pupillákkal pedig, a tűhegyes fogakra meredt, a vérfoltos állkapocsban..."

Míg a kikimore az egyik legismertebb szörny, meghökkentő módon mégis ez tartogatja a legtöbb titkot. Első pillantásra valamiféle hatalmas póknak tűnhet vagy más rovarnak, de a valóságban a kikimorenak semmi köze azokhoz a fajokhoz. Á dehogy, a kikimore határozottan halálosabb a rovaroknál. Eredetüket homály fedi, néhányan úgy hiszik, a kikimore-ok a halálból hátra maradt özvegyek, míg mások úgy tartják, inkább régi mágikus kísérletek eredményei. Természetesen mindkét állításban van ami igaz és van ami hamis. És ebből következik, hogy ezekről a lényekről szerzett alapvető információk annyira biztosak, mint a nem létezők.

Witchereket általában akkor hívnak, mikor a helyiek gyakrabban tapasztalnak gyermek, illetve kisebb tanyasi állateltűnéseket, melyek a kikimore számlájára írhatók. Hogy az ilyen eltűnések tényleg egy kikimore miatt történnek az már baj. Számtanilag, mindössze tíz esetből egy mögött áll kikimore, vagy még inkább egy egész falka. És a gyerekek mindaddig eltünedeznek, míg minden egyes lényt el nem, pusztítanak. A vicces az egészben hogy sosem marad semmi a gyerekekből. Senki nem látott még kikimoret táplálkozni. Egy kikimore-val vívott csata közben egy witchernek oda kell figyelnie a maró és mérgező nyálkájukra.

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Három különböző típusú KK Kikimór a a játék: