Brickmakers' village

Mocsár

The mocsár, also known as the "mocsári erdő", is home to a village of brickmakers, an old hermit, a group of druidák who live in a beautiful grove, a group of loggers and a host of monsters. There is also a mágustorony in the middle of the area, which is locked and seems to breed monsters.

Főbb helyszínek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Mocsár concept painting

Bejegyzés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

"A tó túlpartján egy hatalmas láp található, mely apró közösségeknek, valamint különféle szörnyeknek ad otthont. Még nappal sem biztonságos odamenni. Egy fojtólidérc, vagy egy nadály akármikor előugorhat a sötét vízből. Az egyszeri utazónak figyelnie kell a lidércfényekre is, amik addig-addig hívogatnak, míg mélyen a mocsárban nem találod magad, és akkor aztán mindennek vége. Ahhoz, hogy eljuss a mocsárba, meg kell kérned a vizimai Gáton lévő révészt, hogy szállítson át a tó túlpartjára.

Egy csapatnyi favágó dolgozik a lápban. Abból élnek, hogy eladják a fákat a vizimai mesterembereknek. Vezetőjük egy Yaren Bolt nevű törp, aki vasököllel irányítja a kis közösséget.

A mocsár ad otthont a téglagyárosoknak, akik az agyag kibányászásából és égetéséből élnek. Egy kis faluban laknak, elszigetelve a világ többi részétől. A vezetőjük egy kicsit őrült, Vaska nevű asszony.

A mocsár az a hely, ahol az embernek fejet kell hajtania a buja, vad természet előtt. A druidák pont ezért telepedtek le itt. Szent ligetet létesítettek, melynek közepén az Élet Fája áll. A szent férfiak nem engedik, hogy a ligetben bármiféle erőszak történjen. Gondozzák a beteg állatokat és még egy driádot is befogadtak.

A ködös láp sok titkot rejt. Például van egy kis tisztás, ahol erős gólemek szobrai vannak félig az iszapba ásva. Az egyik kifejezetten nyugtalanító módon magaslik a tisztás fölé. Mintha mozgás közben dermedtek volna kővé."

a brickmakera muddy brickmakera brickmakera brickmaker
a brickmakera bald brickmakera brickmaker

Destinations from here[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Geralt crossing to the swamp

Fő karakterek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

druida Elöljáró the ferryman Nagyapó, an old cannibal Jean Pierre, the bounty hunter Morenn, a dryad Vaska, the village eldress Yaevinn, a Scoia'tael leader Yaren Bolt, the lead woodcutter

Növényekben[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Notes[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Maps[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]