FANDOM

The Witcher (Efsunger) (PC)

Not: Bu makale Efsunger (The Witcher) adlı bilgisayar oyunu hakkındadır. İptal edilen konsol versiyonu için buraya göz atın: *link here*

Efsunger (Lehçe: Wiedźmin) CD Projekt RED tarafından PC için geliştirilmiş, Atari tarafından yayınlanmış bir rol yapma oyunudur. Polonyalı yazar Andrzej Sapkowski'nin aynı isimli romanından ilham alınmıştır, BioWare'in Aurora Engine adlı oyun motorunu kullanır ve Ekim 2007'de piyasaya sürülmüştür. Eylül 2008'de iki yeni macera daha içeren -ki bunlar "Tarafsızlığın Ödülü (The Price of Neutral)" ve "Yan Etki (Side Effects)"dir- gelişmiş bir versiyonu yayınlanmıştır. (The Witcher Enhanced Edition) Oyun ilk 10 ayında dünya çapında 800.000 kopya satmıştır. "Efsunger: Ak Kurt'un Yükselişi (The Witcher: Rise of the White Wolf)" adında tamamen yeni bir oyun motoru ve dövüş sistemiyle 2009 Sonbaharı'nda çıkmak üzere oyunun konsol için bir versiyonu planladı fakat 6 Mayıs 2009'da sınırsız olarak askıya alındığı açıklandı.

translate will be continue for this heading *

Contents

[show]

HikayeEdit

Oyun Ak Kurt olarak da bilinen efsunger Geralt'ın hikayesini ele alır. Geralt oyunun başında hafıza kaybına uğramıştır. Gitgide kendisinin her yerde arkadaşı ve düşmanı olan ünlü bir efsunger olduğunu öğrenir. Oyuncunun ilerleyişi ile ilişkilerini yeniden tanımlar ve kendisini çevreleyen siyasal entrikanın içinde kendi yolunu çizer. 

translate will be continue for this theading*

OynanışEdit

Oyunda kullanılabilir 3 farklı kamera açısı vardır.     ...

... 

Oyun birçok rol yapma oyunundan farklı bir dövüş sistemine sahiptir. Oyuncu dövüşürken 3 farklı stilden birini seçer. 

... to be continued

...

Oyun MüziğiEdit

Oyunun müziği Adam Skorupa ve Paweł Błaszczak tarafından bestelenmiştir. Oyunun bazı sürümlerinde (bakınız: tüm sürümlerin listesi) müzik CD'si oyuna dahildir. Toplam uzunluğu 73 dakika ve 13 saniye olan 29 tane parçadan oluşur. 

Gelişmiş Sürüm (Enhanced Edition)Edit

2008'de San Fransisco'daki Oyun Geliştiricileri Konferansı'nda CD Projekt RED, oyunun yeni özellikler içeren ve teknik geliştirmelerden geçmiş yeni bir sürümümü duyurdu.

this is a draft for translation of The Witcher articlebu The Witcher makalesinin çevirisi için bir taslaktır