FANDOM

Імператорська аудієнція (англ. Imperial Audience) — головний квест у грі «Відьмак 3: Дикий Гін» і фінальний квест прологу. Він переносить Ґеральта у Визіму, де в нього має відбутися аудієнція з Імператором Нільфгарду, Емгиром вар Емрейсом.

Якщо гравець обрав не переносити рішення, які він зробив під час проходження гри «Відьмак 2: Вбивці Королів», то йому випаде нагода встановити їх самостійно під час розмови з Морвраном Ворхісом, імперським генералом та командиром Дивізії Альба.

Проходження Редагувати

Квест починається тим, що кілька молодих красунь миють Ґеральта у ванні в оточенні багатства та розкоші імперської столиці Визіми. Його водні процедури переривають камергер Емгира, Мерерід, та його помічник Кледвін. Настійлива неприязнь камергера до волосся на обличчі вимагає, аби відьмаку зголили бороду. Саме посеред гоління входить Ворхіс та починає розпитувати Білого Вовка про його минуле. У цей цікавий спосіб розробники гри дозволяють вам змоделювати рішення, які ви приймали у другій частині трилогії, якщо ви насправді не грали у неї або вирішили їх не переносити. Вас розпитують про деякі вчинки та події, які мали місце в попередній грі. Відповідайте обачно, адже ваші відповіді впливатимуть на долю деяких персонажів та навіть їх наявність у світі третього Відьмака.

Питання Редагувати

Імператорська аудієнція Ворхіс

"Люди стають набагато чеснішими, коли відчувають лезо на своїх горлянках"Морвран Ворхіс

Замітка: відповідь на ці питання ніяким чином не впливає на розвиток подій у третій частині гри. Трісс буде жива незалежно від того, чи врятували ви її.

Після цих розпитувань вам дозволять обрати один з трьох костюмів для аудієнції, які, чесно кажучи, не дуже різняться. Не забудьте обшукати книжкові полиці та сундуки та вдягайте костюм. Навчіться, як правильно кланятися, та бігом до імператора.

Зустрітися з Емгиром Редагувати

Ґеральт та Емгир аудієнція

Приватна аудієнція Ґеральта з Емгиром

Навчившись правильно вітатися з Його Величністю, прослідуйте за камергером через замок.

Замітка: на шляху ви побачите велику кількість контейнерів, які можна обшукати. Більшість із них містять книги, але також є корисні манускрипти та корисні алхімічні інгридієнти.

Коли ви власне зустрінетеся з Емгиром вар Емрейсом, ви можете обрати, чи все-таки кланятися імператору. Це трохи вплине на початок розмови, але великого ефекту не дасть. Під час приватної аудієнції він "наймає"[1] Ґеральта, аби той знайшов Цірі, його доньку, яка несподівано повернулася та тікає від Дикого Гону. Пообіцявши солідну винагороду, він відправляє відьмака на пошуки.

В залежності від того, поклонилися ви імператору чи ні, камергер прокоментує вашу поведінку та проведе вас назад. У тронній залі ви можете поспілкуватися з Ворхісом, перш ніж піти у покої Йеннефер.

Поговорити з Йеннефер Редагувати

Пройдіть у кімнату Йеннефер та поговоріть із нею. Вона підтвердить слова імператора Емгира і ознайомить Ґеральта зі своїми планами пошуку Цірі. Відмак і чародійка вирішують розділитися. Йен пропонує Білому Вовку почати пошуки з Велену, де оперує таємний агент Нільфгарду під кодовим ім'ям Гендрік, у той час як вона займеться розслідуванням дивного магічного вибуху на островах Скелліге. Також Йеннефер радить відьмаку зв'язатися зі своєю давньою знайомою Трісс Мерігольд у Новіграді.

Йеннефер іде, а Ґеральт мусить їхати у Велен. В сусідній кімнаті поговоріть з послом вар Аттре, щоб дізнатися про глобальні зміни на політичній мапі, потім заберіть своє спорядження у Мереріда та квест буде завершено.

Запис у журналі Редагувати

Ґеральт провів роки у пошуках Йеннефер, але зрештою вона знайшла його. Йен з'явилася біля входу до корчми у Білому Саду у супроводженні нільфгардських солдатів. Давні закохані не могли насолодитися своїм возз'єднанням – чародійка наполягла, аби вони поквапилися.
Ґеральт і Йеннефер покинули Білий Сад у компанії нільфгардців, але тільки відьмак і чародійка дісталися Визіми. По дорозі їх колону атакувала кавалькада привидів: передвісники війни – Дикий Гін.
Голова Ґеральта гуділа від запитань. У що вплуталася Йен? Як Гін їх знайшов? Чому він їх шукав? Чому його викликали до Визіми? Йому належало дізнатися відповіді на ці питання від самого Імператора Нільфгарду, Емгира вар Емрейса, Білого Полум'я, що Танцює на Курганах Ворогів. Найбільш впливової людини відомого світу.
Хоча вона була короткою, аудієнція Ґеральта з Емгиром виявилася плідною. Донька імператора і колишня учениця та подруга Ґеральта, Цірілла, повернулася з... з дуже далеких земель. Вона була в небезпеці, її життя було під загрозою – Дикий Гін переслідував її. Емгир знав, що йому необхідно знайти свою довго не бачену дитину перш ніж це зроблять привиди. Спочатку він звернувся по допомогу до Йеннефер. Але невдовзі вони дізналися, що її відшукуючі закляття привертають увагу Гону. Було зрозуміло – їм треба знайти Цірі без використання магії, користуючись лише загальноприйнятими методами. На світі небагато людей, яких можна назвати кращими слідопитами, ніж мій друг Ґеральт із Рівії, тож Емгир пообіцяв йому цілі гори золота в обмін на його допомогу. І все ж Ґеральт охоче прийняв завдання – з особистих, а не з матеріальних причин. Це я знаю напевно, бо з усіх людей у світі Цірі була для Ґеральта найдорожча. Він зробив би усе, аби її врятувати.

Примітки Редагувати

  1. Емгир не звик чемно прохати людей зробити для нього щось. Він скорше робить пропозиції, відмовитися від яких означає померти. Нам це добре відомо з історії Лето з Ґулети.