FANDOM

Іоля Друга (пол. Iola Druga) — жриця з храму Мелітеле, розташованому в Елландері.

Біографія

Будучи ще зовсім дитиною, Іоля потрапляє під опіку жриць Мелітеле на чолі з Неннеке. Благополучно доживши до тринадцяти років в храмі,доля зіштовхує її з новенькою послушкою по імені Цірілла. Дівчата швидко знаходять спільну мову і разом з Катье і Еурнейд утворюють нерозлучну четвірку подруг, які проводять практично весь свій вільний час разом. Однак так триває недовго. Цирілла переходить під опіку Йеннефер, а незадоволені цим фактом дівчинки незабаром перестають з нею спілкуватися.

Досягнувши 16 років вона разом з Еурнейд і іншими послушницями відправляється на війну. Іоля отримує призначення в польову хірургію до Міло Вандербека, а заодно і в пекло бушуючої війни. Прибувши на місце вона разом з Шані і Марті Содергрен переживають кровопролитну битву під Бреною, де бере участь в ролі одного з помічників хірурга. Так вона знаходить своє призвання.

Іоля Друга героїчно померла в Маріборі, де працювала в лікарні низовика, через рік після битви, в результаті хвороби, згодом названої "Бічем Катріони". Разом з Міло Вандербеком, вона не дивлячись на неможливість лікування пацієнтів, до останнього продовжувала доглядати за хворими від лихоманки. Заразившись, Міло вмирає у неї на руках, вона ж, через чотири дні на самоті.