FANDOM

Ітлінне Еґлі еп Евенієн (пол. Ithlinne) — легендарна ельфська відунка, астролог та оракул.

Ельфка мала дар ворожінь і пророцтв, найбільш відомим з яких є пророцтво Aep Ithlinnespeach, пророцтво про Час Білої Стужі й Білого Світла.

Пророцтво

І підійметься король Півдня проти королів Півночі, і заллє їх землі могутнім потоком; і будуть вони розбиті, а народи їх знищені. Землі будуть потоптані, а потім мотузкою відміряні. І будуть знищені міста і пустелі. Нетопир, ворон і пугач поселяться в будинках. І змій вгніздиться в них.
І так почнеться загибель світу. Хто далеко — помре від хвороби, хто близько — впаде від меча, хто залишиться, помре з голоду, хто виживе, того знищить мороз... Істинно кажу вам, се надходить вік меча й сокири, вік вовчої завірюхи. Надходить Час Білої Стужі й Білого Світла, Час Шаленства й Час Погорди, Tedd Deireadh, Час Кінця. Світ умре серед морозу й відродиться разом із новим сонцем. Відродиться зі Старшої Крові, із Hen Ichaer, із зерна засіяного, зерна, що не зійде, але полум'я вибухне.
Ess'tuath esse! Так буде! Видивляйтеся знаки! Які ж то будуть знаки, речу вам — спершу спливе земля кров'ю Aen Seidhe, Кров'б Ельфів.
Aep Ithlinnespeach

пророцтво Ітлінне Еґлі еп Евенієн

Encyclopaedia Maxima Mundi

Ітліна (власне, Ітлінне Еґлі, дочка Евеніен), легендарна ельфійська цілителька, астролог і ворожбитка, відома провіщуваннями, ворожбою і пророцтвами, з яких найславетнішою є Aen Ithlinnespeath, «Пророцтво Ітліни». Багатократно переписане й видане у багатьох формах, «Пророцтва» у різні часи великою популярністю користувалися, а коментарі, ключі й пояснення до нього допасовували текст до подій сучасних коментаторам, що підвищувало переконання у величезній силі пророчій І. Зокрема вважається, що І. передбачила Північні Війни (1239—1268), Великі Мори (1268, 1272 та 1294), криваву Війну Двох Єдинорогів (1309—1318) і навалу гааків (1350). Теж мала І. ясновидіти помічені від кінця ХІІІ століття зміни кліматичні («Біла Стужа»), які забобони завжди за початок кінця світу вважали й пов’язували із провіщеним приходом Нищительки (див.). Саме цей пасаж з Пророцтв І. дав привід для безславних полювань на чарівниць (1272—76) і став причиною смерті багатьох дівчат і жінок, на їхнє нещастя за інкарнацію Нищительки сприйнятих. Нині І. вважається багатьма дослідниками постаттю легендарною, а «пророцтва» — цілком і повністю сучасними сфабрикованими апокрифами й умілим літературним шахрайством.

Еффенберг і Тальбот.

Encyclopaedia Maxima Mundi, том Х, Том IX

Гра «Відьмак»

Ітлінне не з'являється у самій грі, проте її часто згадують, говорячи про Час Білої Стужі й Білого Світла. Також, вона згадується в «Encyclopaedia Maxima Mundi».

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Ітлінне (Ґвент)

Ітлінне також присутня в вигляді золотої картки чудовиськ у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій три загони на протилежному ряді втрачають свої здібності.

Опис картки:

Відома постійним передбачанням кінця світу. Не дуже весела на вечірках.

Цікавості

  • Ґеральт із Рівії не вірить в пророцтво Ітлінне про кінець світу, вважаючи його дурницею і містифікацією.

Примітки

  1. Точно невідомо, які магічні здібності мала Ітлінне. Проте її дар передбачення майбутнього був доволі точним.