Відьмакопедія
Advertisement

Альбрих (пол. Albrich) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Нільфгардський чародій, вірний імператору Емгиру вар Емрейсу[1].

Участь у літературній Сазі

Разом з Фрінгіллою Віго мав визначити місце розташування принцеси Цірілли за наказом Емгира, але не зміг виконати своє завдання.

Пізніше, під час святкування перемоги в Битві під Альдерсбергом Емгир виговорив своє невдоволення, назвавши його та Фрінгілію ледачими бездарями.

У книгах Сапковського

Na terenie Północnych Królestw. Niewątpliwie pamiętasz, jak wściekł się, gdy nam się nie udało. Albricha, który wyjaśnił, że na taką odległość nie da się sondować, nie wspominając już o przebijaniu ekranów, zwymyślał od ostatnich. A teraz słuchaj. Tydzień po słynnej audiencji w Loc Grim, gdy świętowano Wiktorię odniesioną pod Aldersbergiem, Emhyr dostrzegł na sali zamkowej Albricha i mnie. I zaszczycił nas rozmową. Sens jego wypowiedzi, niewiele trywializując, był taki: "Jesteście darmozjady, indolenci i lenie.

Вежа Ластівки, ст. 101

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Альбрих (Ґвент)1.png

Альбрих також присутній в вигляді срібної епічної картки фракції Імперії Нільфгарду у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, через яку ви і ваш супротивник беруть картку з колоди, ви бачите, яку картку взяв ваш ворог.

Опис картки:

Куля вогню? Чому б, ні. Все, що Ваша Імператорська Величність забажає.

Примітки

  1. Хоча його вірність не врятувала Альбриха від гніву імператора Емгира.

Галерея

Advertisement