FANDOM

Альзур із Марібору (пол. Alzur) — один з найвідоміших чародіїв минулого, що спеціалізувався на створенні живих істот, ученик Козімо Маласпіни.

Альзур був автор багатьох магічних формул і заклинань, таких як «Подвійний хрест Альзура», «Блискавка Альзура», «Щит Альзура» і «Перон Альзура».

Проте, найбільш відомими стали його рукотворні монстри, серед яких Перестрах, Кощій, і Вій, яких він вивів за допомогою магічної гибридизації. Вбитий своїм останнім творінням, яке стало відомим під назвою Вій з Марібору, після чого монстр зруйнував частину міста і втік в ліс. Саме Альзур відповідальний за знаходження мутацій, завдяки яким з'явились відьмаки.

До досягнень Альзура приписують також доступ до прихованих планів і контроль над демонами. За легендами він міг цих істот викликати і підпорядковувати собі.

У книгах СапковськогоРедагувати

«Це взагалі не діє, — подумала Йеннефер, — наші чари взагалі не діють. Не маємо й шансу, аби вискандувати щось таке складне, як Блискавка Альзура. Альзур, як твердять, голос мав, наче дзвін, і дикцію оратора. А ми пищимо та белькочемо, плутаємо слова та мелодію…»

Володарка Озера, ст. 249

Гра «Відьмак» Редагувати

На момент подій гри, Альзур давно загинув, проте він часто згадується в різних записах. Також, на болотах можна відшукати одну з трьох веж Альзура і єдину з тих, що збереглись.