FANDOM

Анаїс Ла Валетт (англ. Anaïs La Valette) — героїня ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відегри «Відьмак 2: Вбивці Королів».

Позашлюбна донька короля Фольтеста і баронеси Марії-Луїзи Ла Валетт. Сестра Буссі і зведена сестра Ар'яна та Адди.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Ґеральт зустрічає Анаїс в монастирі Ла Валетт. На очах дівчинки таємничий вбивця королів, прикидається ченцем, та вбиває її батька — короля Фольтеста. Незабаром, після арешту відьмака, Анаіс відправляють Лох Муйн.

За наказом Генсельта Детмольд викрадає Анаїс, щоб разом з Радовідом розділити Темерію. Якщо відьмак допомагає Вернону Рошу і не віддає дівчинку Радовіду, вона може зберегти незалежність Темерії і стати майбутньою королевою.

Запис в щоденникуРедагувати

У ті часи дочці баронеси Марії-Луїзи Ла Валетт було лише кілька зим. Плітки про те, що батьком її був король Фольтест, послужили початком багатьох важливих подій.

Пов'язані завданняРедагувати

У грі «Відьмак 3: Дикий Гін», Анаїс Ла Валетт не зустрічається і не згадується. Проте, за словами одного з розробників, на момент подій гри вона знаходиться в безпечному місці.[1]

З цього можна зробити висновок, що у випадку отримання незалежності Темерією у складі Імперії Нільфгарду, її правителем може стати Анаїс Ла Валетт, донька Фольтеста.

Цікаві фактиРедагувати

  • У романі «Кров ельфів» згадується, що Марія-Луїза перебувала у близьких відносинах з Фольтестом, проте нічого не говориться про їх спільних дітей.

Галерая Редагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Про місцезнаходження Анаїс Ла Валетт під час подій гри Відьмак 3: Дикий Гін
Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт