FANDOM

Запис у бестіарії Редагувати

На квітку воно мені схоже. Дуже огидну квітку.
Останні слова Бласко Теннербе
Археспори мають вигляд величезних неестетичних квітів, а на додачу — ще й риси рослин-м’ясожерів, таких як росичка. Та вони значно небезпечніші навіть від найбільших росичок. Специфічний вигляд практично не дає відрізнити їх від інших рослин, а коли неуважна жертва наблизиться, утікати вже зазвичай пізно.
У народі вірять, що археспори — прокляті рослини, які ростуть там, де пролилася кров. Квітнуть вони в місцях погромів, кривавих ритуалів і жорстоких убивств. Дотепер описано чотири ґатунки археспор, які різняться між собою барвою: брунатні (найменш отруйні), зелені та пурпурові (найгрізніші). Четвертий ґатунок — жовта археспора, виведена чародіями з Бан-Арда, сила якої приблизно відповідає силі зеленої.
Незалежно від кольору всі археспори воюють однаково: атакують потужними щелепоподібними листами. Якщо жертва далеко, потвора стріляє їдкою кислотою, яка може спричиняти гостре отруєння.
Як і інші рослини, археспори дуже вразливі до вогню, який винищує їх найкраще з усіх методів. Срібло й ударні хвилі теж їм не до вподоби. Археспори не люблять сильних вібрацій, від яких одразу ховаються під землю. З огляду на їхню природу пригодитися в бою може також мастило проти проклятих.