Відьмакопедія

Баргест (пол. Barghest; англ. Barghest) — бестія в іграх «Відьмак» і «Відьмак 3».

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Запис у бестіарії

Стережіться гріха й переступу, а коли відчуєте спокусу, згадайте про баргестів, котрі покарали нечестивців під Визімою!
— «Проповіді на кожне свято» превелебного Йомена Третогорського
Простаки подейкують, що там, де люди коять щось особливо нечестиве, боги насилають на них кару у вигляді баргестів — примарних псів, які блукають околицями. Навіть якщо це правда, баргести становлять загрозу як для беззаконних, так і для доброчесних, однаково люто нападаючи й на тих, і на тих. Відьмаки рідко вірують у богів, але визнають, що присутність баргестів завжди пов’язана з якимись кривавими або трагічними подіями минулого. Однак пояснюють вони це прокляттям або концентрацією лихої волі.
Баргести, як і вовки, сильні в зграях. Вони оточують жертву, стрибають на неї та розшарпують зубами. Якщо жертва захищається надто вперто, вони намагаються вразити її примарним полум’ям. Швидкі й рухливі, ці потвори легко уникають атак.

Спалити їх не можна, але біль від вогню вони відчувають, як і звичайні пси. Корисний проти них і Знак Аксій.

Пов'язані квести

  • La Cage au Fou