FANDOM

Беренгар Льоварден (пол. Berengar Leuvaarden) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським.

Нільфгардський дворянин, член Купецької гільдії, один із найбагатших купців всієї Імперії Нільфгарду.

Разом із Стефаном Скелленом, князем Йоахімом де Веттом, герцогом Ардалем еп Даги, графом Бруанном та графом д'Арві був причетний до змови з метою зміщення імператора Емгира вар Емрейса з трону.

У книгах СапковськогоРедагувати

Беренгар Льоварден, спеціальний посланець імператора, навіть не став відповідати. Розкинувшись у кріслі, він продовжував дивитися, як колишеться вино в бокалі в руках.

«Володарка Озера», ст. 166

— Купецькій гільдії, — продовжив, зморщивши лоба, Емгир вар Емрейс, — ми вже відплатили за неоціненну допомогу. Дали ми їм досить привілеїв, більше, ніж діставали вони від трьох попередніх імператорів, разом узятих. Що до Беренгара Льовардена, то ми і йому винні за допомогу в розкритті змови. Він обійняв високу й прибуткову посаду. Але якщо Льоварден виявиться некомпетентним, то, незважаючи на його заслуги, вилетить звідти, наче з пращі. Добре, щоб він про те знав.

«Володарка Озера», ст. 257

ЦікавостіРедагувати

  • Ле́уварден (нід. Аудіо Leeuwarden; фриз. Liwwadden) — місто на півночі Нідерландів, адміністративний центр провінції Фрисландія з населенням близько 100 тисяч осіб.