FANDOM

Боженятко (пол. bożątko, пол. ubożę; англ. godling) — істота, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіаріїРедагувати

Ще не так давно околиці сіл повнилися приязними створіннями й духами-опікунами. Нині зустріти домовика, польовика чи мамуна неможливо. Першими завжди йдуть боженятка — така ціна поступу цивілізації.
— Уривок зі вступу до трактату «Втрачений світ» магістра Доррегарая
Боженятка, яких часто плутають із польовиками, являють собою лісових створінь, які мешкають у норах і трухлявих пнях, завжди неподалік від людських осель. Нагадуючи дітей виглядом і поведінкою, вони, як і діти, схильні бешкетувати.
Боженятка — територіальні істоти. Вони дбають про все, що є біля їхньої оселі, піклуючись і про людей, і про звірів. Але, полохливі від природи, намагаються залишатися непоміченими. Боженяток ваблять радість і невинність, тому вони люблять товариство дітлахів і найчастіше показуються саме їм.
Ці хазяйновиті й працьовиті малюки охоче роблять дрібні послуги тим, кого опікають, а за це сподіваються поваги й плати у формі харчів або старого знаряддя. Їх легко образити грубіянством, невдячністю або навіть нав’язливістю. Боженятка не люблять галасу, тому якщо село під опікою такого створіння стає надто людним, а його мешканці забувають давні звичаї, боженя назавжди покидає свій дім і йде світ за очі.

Відомі боженятаРедагувати

  • Іванко (запис у розділі «Персонажі», не в бестіарії)
  • Сара (запис у розділі «Персонажі», не в бестіарії)

Опис з Артбуку Редагувати

Боженятко ще одна істота яка має походження зі слов'янської міфології. Боженятко це не чудовисько, принаймні, не в спотвореному сенсі цього слова. Боженятки були духами опікунами, які спостерігали за дворами фермерів та їхніми будинками, приносячи щастя та багатство в обмін на невеликі підношення їжі та напоїв, які фермери давали їм. Оскільки жодного опису цих істот не збереглося, наші художники мали велику свободу у вигадуванні їх зовнішнього вигляду. Боженятки виглядають як діти з серйозними, зморшеними обличчями і тривожно великими очами. Босоніжі та покрити брудом, вони одягаються в простий примітивний одяг, зібраний з викинутого лахміття. Хоча на перший погляд вони можуть здатися страшними, після подальшого знайомства вони виявляються досить приємними і навіть по-своєму корисними, що робить їх унікальними серед інших, більш небезпечних істот, представлених у грі.

Галерея Редагувати