FANDOM

Боклерський Звір (пол. Bestia z Beauclair, англ. The Beast of Beauclair) — унікальна бестія, яка фігурує у доповненні «Кров і вино» до гри «Відьмак 3».

Доповнення «Кров і вино»Редагувати

Запис у бестіарії Редагувати

Свідкам нападів жахливих бестій завжди важко описати, що ж це була за істота. Бестії рухаються швидко й нерідко атакують уночі, а свідки відчувають переляк і думають перш за все про порятунок власної шкури. Тому відьмаки часто не мають точної інформації про тих, на кого полюють, доки самі не знайдуть сліди або якісь інші зачіпки. Саме так було й зі Звіром, якого боявся весь Боклер. Ґеральт точно знав лише, що йдеться про смертоносну, обережну й диявольськи розумну істоту. Решту чуток, без сумніву, породила уява, підживлена страхом перед небезпечним хижаком.
Зрештою Ґеральт дізнався, що мова йде про вищого вампіра, тобто чи не найнебезпечнішого ворога серед тих, які можуть траплятися на відьмацькому Шляху.
Вищі вампіри надзвичайно сильні та швидкі. Вони здатні ставати цілком невидимими, а на додачу кожен особень ще й має власний набір талантів і здібностей, набутий і вдосконалений упродовж довгих століть життя.
Усвідомивши, на кого насправді полює, відьмак брудно вилаявся та зрозумів: чутки про Звіра були аж ніяк не перебільшені.

Пов'язані квести Редагувати

ЦікавостіРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. В бестіарії істота відноситься до класу «Звірі», хоча, як пізніше ми дізнаємось, Деттляфф є Вищим вампіром.

ВідеоРедагувати

Witcher 3 🌟 BLOOD AND WINE 🌟 The Beast of Beauclair + Regis Reveal 8

ГалереяРедагувати