FANDOM

Чужак мав кучеряве густе каштанове волосся, брунатну туніку поверх підбитого ватою каптану, високі їздові чоботи. І жодної зброї.

Віллентретенмерт (ховається під ім'ям Борха на прізвисько Три Галки) — один з головних персонажів оповідання «Межа можливого».

Є рідкісним драконом із золотою лускою, який вміє змінювати свій вигляд на людський або будь-який інший. В образі Борха дракон подорожує в компанії двох відданих йому зерріканських воїтельок — Теї і Веї.

На відміну від інших драконів, люди йому симпатичні, і він зацікавлений в спілкуванні з ними.

Зовнішність

«Було у тому створінні, у позі, в якій воно сиділо, щось повне невимушеної грації, щось котяче, щось, що заперечуало його помітне гадяче походження».

У своєму справжньому вигляді, зовнішності золотого дракона, Віллентретенмерт має довгу витончену шию, вузьку голову, довгий хвіст, гострі кігті і червоний роздвоєний язик.

З голови до хвоста дракон покритий блискучою золотою лускою з правильним малюнком. Очі його також мають золотий колір, як і широкі нетопиріние крила.

Згадується, що Віллентретенмерт не великий. Вміє розмовляти, користується телепатією і дихає вогнем. Крім того, Йеннефер згадує, що дракон настільки швидкий, що звичайній людині ні за що його не здолати.

У вигляді людини Борх має кучеряве густе каштанове волосся, брунатну туніку поверх підбитого ватою каптану, вицвілий герб у вигляді трьох чорних птахів, високі їздові чоботи. Не носить жодної зброї. Будучи золотим драконом, Віллентретенмерт може прийняти абсолютно будь-який вигляд, в тому числі і людський. Трансформація займає у дракона не більше миті й відбувається не поступово, а одразу ж.

Участь в літературній Сазі

Віллентретенмерт приходить на допомогу Міргтабракке, яка закликала його, щоб захистити своє дитинча від людей. По дорозі він, бачить кметів, які збираються викрасти майно Ґеральта. Він заступається за нього і так знайомиться із відьмаком.

Разом з зерріканками вони направляються в таверну «Під Задумливим Драконом». На наступний день він застає заслін на мосту, що веде через шлях до Генґфорсу. Разом із Доррегараем, їм вдається підкупити вартового і вони переходять на інший бік. Разом з усіма він знайомиться з мешканцями табору, які збираються вбити дракона, що мешкає в долині. З'ясувавши все, що він хотів дізнатися, Віллентретенмерт непомітно від усіх зникає.

У вигляді золотого дракона він з'являється в долині і, скориставшись телепатією, викликає мешканців табору на бій. Ейк з Денесле приймає його виклик. В результаті бою Віллентретенмерт важко калічить його. Втомившись чекати інших, він прибуває в табір сам і рятує зв'язаних Ґеральта і Йеннефер.

Побачивши, що до нього прямують холопольці, він вирішує залишити новонародженого дракона в таборі і вступає з ними в бій. На допомогу йому раптово приходить чарівниця, яка звільнивши руки, перетворює нападників в тварин і птахів. Після бою він показує здивованим Йеннефер і Ґеральту свою людську подобу Борха. Трохи поговоривши з ними, дракон забирає дитинча і відлітає геть.

Кінець деталей сюжету.

Гра «Відьмак»

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте згадується в ході вечірки у Шані. Любисток піднімає тост за Регіса і пропонує випити за всіх загиблих друзів. Здивований тим, що у нього колись був друг-вампір, Ґеральт жартує щодо того, чи не було серед його друзів випадково ще й дракона. Це насправді виявляється правдою, оскільки відьмак знайомий з Віллентретенмертом.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів»

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте його згадує Саенсентессіс. Після перемоги над драконом в ході квесту «І прийшов дракон», якщо Ґеральту вдасться зняти чари з Саскії, то вона розповість, що є дочкою Борха.

Ґеральт здивується тому, що Віллентретенмерт міг мати дітей, на що Саскія відповість, що той помилявся. Проте, оскільки Саесентессіс не чистокровний золотий дракон, вона може приймати тільки дві подоби: дівчини і дракониці. Також, в формі дракона Саскія не має золотої луски і не є такою ж швидкою, як її батько.

На питання відьмака, де Віллентретенмерт зараз, Саесентессіс відповідає, що, як тільки вона підросла і він навчив її всьому, що знав сам, золотий дракон полетів і залишив її одну, відповідно до древнього драконячого звичаю.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте його картка присутня в міні-грі Ґвент. Дракон належить до нейтральних юнітів. Це досить сильна картка з силою сім, та унікальною здатністю Страта.

Цікавості

  • Його герб описаний в оповіданні є реальним і використовувався благородними польськими та литовськими сім'ями в давнину.
  • Ім'я Борха Три Галки засноване швидше за все на імені великого польського наслідного канцлера Анджея Юзефа Борха, який жив в XVIII столітті. Його герб описаний в оповіданні.
  • В оповіданні говориться, що ім'я Villentretenmerth в перекладі з драконівського означає Три Чорні Птахи.
  • У грі «Відьмак 2: Вбивці Королів», стверджується, що Саскія (справжнє ім'я Саесентессіс), діва Аедірна, є дочкою Віллентретенмерта.

Галерея