FANDOM

Чужак мав кучеряве густе каштанове волосся, брунатну туніку поверх підбитого ватою каптану, високі їздові чоботи. І жодної зброї.

Віллентретенмерт (ховається під ім'ям Борха на прізвисько Три Галки) — один з головних персонажів оповідання «Межа можливого».

Є рідкісним драконом із золотою лускою, який вміє змінювати свій вигляд на людський або будь-який інший. В образі Борха дракон подорожує в компанії двох відданих йому зерріканських воїтельок — Теї і Веї.

На відміну від інших драконів, люди йому симпатичні, і він зацікавлений в спілкуванні з ними.

Зовнішність Редагувати

«Було у тому створінні, у позі, в якій воно сиділо, щось повне невимушеної грації, щось котяче, щось, що заперечуало його помітне гадяче походження».

У своєму справжньому вигляді, зовнішності золотого дракона, Віллентретенмерт має довгу витончену шию, вузьку голову, довгий хвіст, гострі кігті і червоний роздвоєний язик.

З голови до хвоста дракон покритий блискучою золотою лускою з правильним малюнком. Очі його також мають золотий колір, як і широкі нетопиріние крила.

Згадується, що Віллентретенмерт не великий. Вміє розмовляти, користується телепатією і дихає вогнем. Крім того, Йеннефер згадує, що дракон настільки швидкий, що звичайній людині ні за що його не здолати.

У вигляді людини Борх має кучеряве густе каштанове волосся, брунатну туніку поверх підбитого ватою каптану, вицвілий герб у вигляді трьох чорних птахів, високі їздові чоботи. Не носить жодної зброї. Будучи золотим драконом, Віллентретенмерт може прийняти абсолютно будь-який вигляд, в тому числі і людський. Трансформація займає у дракона не більше миті й відбувається не поступово, а одразу ж.

Участь в літературній Сазі Редагувати

Віллентретенмерт приходить на допомогу Міргтабракке, яка закликала його, щоб захистити своє дитинча від людей. По дорозі він, бачить кметів, які збираються викрасти майно Ґеральта. Він заступається за нього і так знайомиться із відьмаком.

Разом з зерріканками вони направляються в таверну «Під Задумливим Драконом». На наступний день він застає заслін на мосту, що веде через шлях до Генґфорсу. Разом із Доррегараем, їм вдається підкупити вартового і вони переходять на інший бік. Разом з усіма він знайомиться з мешканцями табору, які збираються вбити дракона, що мешкає в долині. З'ясувавши все, що він хотів дізнатися, Віллентретенмерт непомітно від усіх зникає.

У вигляді золотого дракона він з'являється в долині і, скориставшись телепатією, викликає мешканців табору на бій. Ейк з Денесле приймає його виклик. В результаті бою Віллентретенмерт важко калічить його. Втомившись чекати інших, він прибуває в табір сам і рятує зв'язаних Ґеральта і Йеннефер.

Побачивши, що до нього прямують холопольці, він вирішує залишити новонародженого дракона в таборі і вступає з ними в бій. На допомогу йому раптово приходить чарівниця, яка звільнивши руки, перетворює нападників в тварин і птахів. Після бою він показує здивованим Йеннефер і Ґеральту свою людську подобу Борха. Трохи поговоривши з ними, дракон забирає дитинча і відлітає геть.

Кінець деталей сюжету.

Гра «Відьмак» Редагувати

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте згадується в ході вечірки у Шані. Любисток піднімає тост за Регіса і пропонує випити за всіх загиблих друзів. Здивований тим, що у нього колись був друг-вампір, Ґеральт жартує щодо того, чи не було серед його друзів випадково ще й дракона. Це насправді виявляється правдою, оскільки відьмак знайомий з Віллентретенмертом.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте його згадує Саенсентессіс. Після перемоги над драконом в ході квесту «І прийшов дракон», якщо Ґеральту вдасться зняти чари з Саскії, то вона розповість, що є дочкою Борха.

Ґеральт здивується тому, що Віллентретенмерт міг мати дітей, на що Саскія відповість, що той помилявся. Проте, оскільки Саесентессіс не чистокровний золотий дракон, вона може приймати тільки дві подоби: дівчини і дракониці. Також, в формі дракона Саскія не має золотої луски і не є такою ж швидкою, як її батько.

На питання відьмака, де Віллентретенмерт зараз, Саесентессіс відповідає, що, як тільки вона підросла і він навчив її всьому, що знав сам, золотий дракон полетів і залишив її одну, відповідно до древнього драконячого звичаю.

Віллентретенмерт не з'являється в грі, проте його картка присутня в міні-грі Ґвент. Дракон належить до нейтральних юнітів. Це досить сильна картка з силою сім, та унікальною здатністю Страта.

Цікавості Редагувати

  • Його герб описаний в оповіданні є реальним і використовувався благородними польськими та литовськими сім'ями в давнину.
  • Ім'я Борха Три Галки засноване швидше за все на імені великого польського наслідного канцлера Анджея Юзефа Борха, який жив в XVIII столітті. Його герб описаний в оповіданні.
  • В оповіданні говориться, що ім'я Villentretenmerth в перекладі з драконівського означає Три Чорні Птахи.
  • У грі «Відьмак 2: Вбивці Королів», стверджується, що Саскія (справжнє ім'я Саесентессіс), діва Аедірна, є дочкою Віллентретенмерта.

Галерея Редагувати