FANDOM

Брукса (пол. Bruxa, англ. Bruxa) — бестія, яка фігурує в Сапковського, а також в іграх «Відьмак», «Відьмак 2» та «Відьмак 3»

У книгах СапковськогоРедагувати

— Відьмак відступив і сильніше стиснув руків’я меча.
— Значить, ти…
Кутики вуст почали підніматися вище, все вище, губи розтягнулися…
— Брукса! — крикнув відьмак, кидаючись до фонтану. З-під блідих губ блиснули білі гострі ікла. Вампіриця скочила, вигнула спину, наче леопард, і заверещала.
Останнє бажання, ст. 62
— У випадку вищих вампірів — ніколи, — м’яко відізвався Еміель Регіс. — Із того, що мені відомо, у такий страшний спосіб не калічать також альп, катакан, муля, брукса або носферату. Досить брутально із рештками жертв обходяться, натомість, фледер й екімма.
Хрещення вогнем, ст. 159

Запис у бестіаріїРедагувати

Якщо вже мусиш подорожувати крізь ліс, стережися місць, де чути трелі багатьох різних птахів. Це означає, що потрапив ти на територію брукси й жити тобі лишилося зовсім недовго.
Анонімна порада

На щастя для всіх, брукси — рідкісні створіння. Багато хто з них живе далеко від велелюдних міст, бо ж ці потвори дуже дбають про власну безпеку й ховаються там, де їх важко заскочити зненацька. Ті, хто обирає життя серед людей, уникають натовпів і найчастіше виходять зі схованки вночі. Від звичайних запізнілих перехожих їх відрізняють деякі ознаки: зв’язок із птаством, несамовитий голос, прикметний спосіб пересування. Брукси мають надлюдську силу та швидкість, але найбільшу перевагу дає їм уміння ставати невидимими.
Брукси рухаються неймовірно швидко, а здатність ставати невидимими дає їм змогу легко спантеличувати ворогів і нападати несподівано, наприклад ззаду. Тому під час бою з таким вампіром придасться бомба «Місячний пил», яка нейтралізує невидимість чудовиська й дає змогу бачити всі його рухи. Не зайве буде й добре змастити меч противампірським мастилом.
Брукси атакують гострими кігтями та здатні пробивати захист ворога, осипаючи його градом ударів зусібіч. Ослаблену жертву намагаються вони вгризнути, щоб виссати кров, тому кожний відьмак, полюючи на таке чудовисько, має завчасно випити «Чорну кров». Брукси атакують також звуковою хвилею, яка валить із ніг і приголомшує.

Відомі бруксиРедагувати