FANDOM

Icon Fortress

Будрог, чи Бодрог (пол. Bodrog) — верденська фортеця, контролююча гирло Яруги. Один з трьох опорних пунктів на кордоні з Цінтрою, дві інших твердині: Розрог і Настрог. Після прийняття Цінтрійського миру, фортеця відходить Нільфгарду.

У книгах СапковськогоРедагувати

Командири, які оцінили роль флангових маневрів, далеких руйнівних ударів на обраних напрямках, які вживають при облозі укріплень новочасну техніку замість непевної магії. Не можна їх недооцінювати. Вони прагнуть перейти Яругу і довести, що чогось навчились на помилках старих маршалів.
— Якщо чогось навчились — стенув плечима Генсельт — то не перетнуть Яруги. Устя ріки на кордоні Цінтри і Вердену далі контролює Ервілл і його три фортеці: Настрог, Розрог і Бодрог. Тих твердинь неможливо здолати з маршу, жодна сучасна техніка тут не допоможе. Наш фланг оберігає також флот Етайна з Цідаріса, дякуючи чому ми пануємо над узбережжям. Також дякуємо піратам зі Скелліге. Ярл Крах ан Крайт, як пам’ятатєте, не підписав з Нільфгардом перемир’я, регулярно їх кусає, нападає і палить приморські поселення і форти у Провінціях. Нільфгардці дали йому прізвисько Tirth ys Muire, Морський Кабан. Ним дітей лякають!
— Переляк нільфгардських дітей — криво усміхнувся Візімір — не принесе нам безпеки.
Спогади перед другою Північною війною. Кров ельфів

Примітки Редагувати