FANDOM

Буйвід Бекгюйсен (пол. Buyvid Backhuysen) — мандрівник і дослідник, один з небагатьох хто бачив легендарну Вежу Ластівки, автор щоденника «Мандрівки шляхами й місцями магічними».

У книгах СапковськогоРедагувати

— Країна Стоозер’я, — пояснив Висогота, — тепер зветься Міль-Трахта. Це дуже розлоге, потяте річкою Йеленою міжозер’я у північній частині Метінни, поблизу кордону з Назаїром і Маг-Турґа. Буйвід Бекгюйсен пише, що йшли вони до озера від півночі, з боку Ассенгарда… Зараз немає вже Ассенгарда, залишилися тільки руїни, найближче місто — то Нойнройт. Буйвід нарахував шістсот стайє від Ассенгарда. Стайє бувають різні, але візьмемо найпопулярнішу міру, за якою шістсот стайє дає нам близько п’ятдесяти миль. На південь від Ассенгарда, який від нас, від Переплуту, віддалений десь на триста п’ятдесят миль. Інакше кажучи, від Вежі Ластівки відділяє нас десь миль триста, Цірі. На твоїй Кельпі то десь тижні зо два дороги. Вочевидь, навесні. Не зараз, коли за день-два можуть прийти морози.

Вежа Ластівки, ст. 148

Гра «Відьмак» Редагувати

Доповнення «Побічні ефекти» Редагувати

На момент подій доповнення Буйвід вже давно мертвий, проте, він згадується своїм нащадком — сержантом Орелом.

ПриміткиРедагувати