Відьмакопедія
Advertisement
Відьмакопедія
Іконка село.png

Білий Сад.png

Білий Сад (англ. White Orchard) — заможне селище недалеко від Визіми, відоме своїми фруктовими садами, від яких і отримало назву.

В селі є нільфгардський гарнізон, штаб-квартира якого розташована у північно-західній точці регіону біля гирла річки під керівництвом капітана Петера Саара Ґвинлева.

Гра починається поряд з маленьким темерським селом, і на перший погляд атмосфера у ньому видається просто ідилічною: на небі ані хмаринки, а дерева всіяні білими квітами. Та згодом починаєш де-не-де помічати руку війни: зруйновані дахи, перекинуті на узбіччі візки, та покинуті володіння, розкидані по занедбалих фермах. Ця тепла весняна погода, поєднана із краєвидом повоєнного безладдя додає правдоподібності атомсфері гри. На цих землях, як і в реальному житті, війна торкається життя людей незалежно від погоди чи пори року.

Балачки

Хлопчика сварять за політичний віршик:

Хлопчик: Дощик крапав, імператор хропів, На ранок Емгир себе намочив.
Чоловік: Що? Що ти сказав?! Хто тебе цьому навчив?!
Хлопчик: Ух... Цешко.
Чоловік: Зараз схухай мене уважно. Ти більше ніколи не співатимеш цей віршик знову. Ніколи. І ти більше ніколи не гратимеш більше з Цешком.
Хлопчик: Але Цешко мій найліпший друг!
Чоловік: Цешко — малий бовдур через якого нас усіх повбивають. Якщо я тебе з ним принаймні раз побачу, ти про це сильно пошкодуєш!
Advertisement