FANDOM

Біс (пол. Bies, англ. Fiend) — бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

Із жалем інформую, що син Вашої Князівської Милості наткнувся під час полювання на біса. Загинув на місці разом зі зброєносцем, провідником, дружинниками, нагоничами та псами.
— Кавін Єлль, економ маєтку Вілльпен під Визімою
Біс — це рухома гора м’язів, увінчана рогатим і зубатим писком. Як і їхні рідкісні родичі бучаки, біси живуть у густих пущах, на мочарах і багниськах. Людей вони воліють уникати, а коли це не вдається — убивають, та ще й завиграшки.
Уже через сам їхній розмір біси та бучаки дуже небезпечні — один удар потужної лапи здатен убити коня з вершником у повному риштунку. Чимала маса робить цих потвор невразливими до Аарда: навіть відьмаки, що спеціалізуються на Знаках, не здатні зрушити їх ні на дюйм. До того ж, на бісах дуже швидко загоюються всі рани.
Наче від них і без того мало клопоту, біси під час бою не мусять покладатися лише на свою силу й витривалість. Вони мають незвичайну зброю: третє око посеред чола, за допомогою якого здатні гіпнотизувати ворогів. Загіпнотизована жертва не бачить нічого, крім цього єдиного палючого ока. Зазвичай це й останнє, що вона бачить у житті.
Єдина слабкість біса — страх перед гучними звуками. Тому проти цього чудовиська дуже ефективні такі бомби, як «Самум» або «Чортова порхавка». А мастило проти реліктів підвищить шанси перемогти чи хоча б вижити.

Відомі бісиРедагувати

Пов'язані квестиРедагувати