FANDOM

Варги або Уорги (англ. Warg) — тварина, що зустрічається у грі «Відьмак 3: Дикий Гін», до цього мала з'явитись у грі «Відьмак».

Величезні вовкоподібні істоти, яких можна знайти в околицях Велену. Через свої розміри та силу, часто стають вожаками вовчих стай.

Гра «Відьмак» Редагувати

Warg

Варг у грі «Відьмак»

Варги мали бути у грі «Відьмак», але пізніше їх дизайн було відкинуто, або, що більш імовірно, використано в якості основи для гончаків, створених Великим Магістром.

Tw3 Warg

Варг у грі «Відьмак 3: Дикий Гін»

Варги з'являються вже у грі «Відьмак 3: Дикий Гін», де вони виступають в якості більшої та сильнішої породи класичного дикого вовка.

Запис у бестіарії Редагувати

Особливо небезпечними є варги – бридкий та жорстокіший підвид вовка, а також білосніжні вовки, яких сьогодні можна зустріти лише у диких місцевостях архіпелагу Скелліге.

ЦікавостіРедагувати

  • У скандинавській міфології варги – величезні вовки. Так називають Фенріра і двох його синів — Сколь і Хати.
  • З'являються у творах Дж. Р. Р. Толкіна, де представлені, як величезні вовкоподібні істоти, що живуть в безлюдних землях долини річки Андуїн і в глушині.
  • У серії книг під назвою «Пісня льоду й полум'я», варги — це люди, здатні вселятися в тіла інших живих істот, заволодівати їх розумом, управляти ними на відстані і бачити їх очима.