FANDOM

Запис у бестіарії Редагувати

Тут поховано шляхетного лицаря Родеріка, який пав у бою з василіском. Точніше, ті рештки, що їх василіск не доїв.
Напис на могилі у Визімі
Усупереч народному повір’ю, василіск не здатен перетворювати на камінь своїм поглядом. Та це слабка втіха, бо він уміє вбивати багатьма іншими способами — кислотою, отрутою, пазурами й зубами.
Василіски полюбляють темні вологі місця — льохи, печери, каналізацію. Вони полюють удень, терпляче чекаючи в засідці на жертву, а тоді блискавично настрибуючи на неї.
Готуючись до бою з такою істотою, слід випити «Іволгу», яка забезпечить стійкість до отрути, а також приготувати бомбу «Зоряний танець» чи «Картеч», до яких ці істоти вразливі.
Шкіра василіска — дуже цінний матеріал, з якого шиють модне взуття та жіночі сумочки. Саме тому на василісків полює багато жадібних до золота сміливців. Більшість із них гине, але декому таки вдається вполювати монстра, через що його популяція останнім часом значно скоротилася. Деякі чародії та друїди вважають, що василісків слід рятувати від винищення. Усі інші крутять на це пальцем біля скроні.