FANDOM

Поселення
Places Vengerberg

Венґерберґ (пол. Vengerberg) — столиця Едірну і одне з найбільш багатих та численних поселень в Північних Королівствах.

Торговий центр, що пересікається багатьма торгівельними шляхами, місто має добре розвинену промисловість, численні винокурні, ткацькі і фарбувальні майстерні, а також відомі навчальні заклади.

За деякими даними, Венґерберґ був заснований Принцом Венґером в 8-м або 9-му столітті, місто стало резиденцією влади монархів Едірну. Під час вторгнення в Дол-Анґру, Венґерберґ був розграбований нільфгардцями і було вбито майже 6000 його жителів.

Після війни місто почало повільно відновлювати свої позиції, доки не постраждало від Третьої північної війни.

Відомі жителі Редагувати

Знатні:

Інші:

Відомі місця Редагувати

  • Замок Венгенберг
  • Банк Вівальді
  • Крамниця Йеннефер
  • Численні солодовні, винокурні, ткацькі і фарбувальні майстерні

Гра «Відьмак» Редагувати

На світовій мапі, Венґерберґ представлений, як місто, що побудоване на ельфійських руїнах, але Анджей Сапковський ніколи не говорив про це в своїх книгах.

Місто також може бути побудованим на фундаменті краснолюдських поселень або людьми з нуля.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Місто декілька разів згадується у грі «Відьмак 2: Вбивці Королів», в основному, під час висловлювань принца Стенніса, про його бажання зайняти трон Едірну.

Успадкування є головною темою в трактирі в країні. Я не знаю точно, але думаю, що кат Венґерберґа був останнім, хто міг претендувати на трон.

Гра «Відьмак: пригодницька гра» Редагувати

Twag location Vengerberg cut out

Венгенберг є однією з головних локацій у настільній грі. Місто позначається символом відьмацького знака «Квен» Tw2 sign quen.

В оточенні високих гір на заході, півночі і сході, його північна дорога веде до Елландера (північний захід) і Дол-Блатанни (північний схід), в той час як його південний маршрут спрямовані на місто Рівію.

ПриміткиРедагувати