FANDOM

Вепр Північних Королівств, також відомий як «Дикий кабан» чи «Tirth» (пол. Dzik, англ. Wild boar) — бестія, яка фігурує у доповненні «Серця з каменю» до гри «Відьмак 3».

ОписРедагувати

Дика свиня — переважно нічна і загалом всеїдна парнокопитна тварина, яку можна зустріти в лісовій місцевості Півночі, Скелліге та, навіть, Туссену.

Тіло дика вкрите жорсткою щетиною і зазвичай дещо тоншим хутром, але часто хутро дуже мізерне, лише хвіст злегка вкритий короткими волосками. Забарвлення коливається від темно-сірого до чорного або брунатного. Багато особин мають бакенбарди і гриву на потилиці, молодь смугаста. Морда тварини видовжена, у самців виступають ікла.

Незважаючи на те, що ці тварини не є хижаками, вони становлять велику небезпеку для людей: дикі кабани агресивні і люто захищають свою територію.

Доповнення «Серця з каменю»Редагувати

Запис у бестіарії Редагувати

Дикий вепр ще зветься диком, злий він, має гострі ікла.
Як його у лісі стрінеш, лізь на дерево, бо згинеш.
Янне з Бжехви, поет
Вепр (дик) — зла й справді дика лісова бестія. У деяких кедвенських селах і досі вірять, що харчується вепр дівчатами, але насправді в його дієті переважають корінці й жолуді. З огляду на міцну будову тіла й гострі ікла ці звірі — справжні машини для вбивства. Матінка-природа обдарувала їх аж двома парами іклів — коротшими верхніми й шаблеподібними нижніми. Завдяки цьому вепра бояться як інші мешканці лісів, так і люди. Вепр має також тверде рило, яким і риє землю. Любить покрасти картоплю в селян, а заразом і огорожі їм валить. Видає характерне рохкання, немов суворо питає: «Чого-чого?». Вепри зазвичай тримаються стадами по троє-п’ятеро особин.
Вепри рухаються блискавично швидко. Якщо підійти до вепра ззаду, він може сильно вдарити міцними ратицями, спереду — посікти гострим іклами. Розумна тактика — ловити вепрів Знаком Ирден або підпалювати їм шкуру Знаком Іґні.

Пов'язані квести Редагувати