FANDOM

Вес (англ. Ves) — героїня ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеоігор Відьмак 2: Вбивці Королів і Відьмак 3: Дикий Гін.

Молода воїтельниця із «Синіх Смужок», спеціального загону Темерії під командуванням довіренної особи короля Фольтеста, Вернона Роша.

Опис

Характеристика

  • Вес не тримає образи на нелюдей, незважаючи на те, що вона бореться зі Скойа'таелями. Вона відноситься до кожного злочинця однаково, незалежно від його раси.
  • Врівноважена і замкнута, не схильна проявляти надмірні емоції, вивертати перед кимось власну душу. Життя навчило її приховувати і терпіти, допоки не випаде момент діяти, не важливо, чи справа у помсті або у визнанні в любові.
  • Це, звичайно, не означає, що вона зовсім ніколи не посміхається, чи не сміється, не плаче, не злиться, нікому не говорить компліментів. Просто намагається вести себе спокійно. Зате в чужих душах постійно намагається покопатися і зрозуміти, чим дихає, чого хоче людина. І чого від неї чекати.

Біографія

Вес народилася в невідомому селищі в Темерії, її життя проходило спокійно, поки в віці шістнадцяти років, на село не напав загін скойа'таелей, який вбив всіх його жителів, включаючи батьків Вес. Сама ж дівчина залишилася живою, тому що сподобалася командиру «білок», і той взяв її в полон.

Протягом декількох років Вес знаходилася в полоні у «білячого» командира, доки не була звільнена Верноном та його загоном «Синіх Смужок». Побачивши потенціал звільненої бранки скойа'таелей, Рош запропонував Вес приєднатися до його загону, на що та погодилася.

Після цих подій Вернон Рош став головною людиною в її житті. Вона вірою і правдою служила не королю Фольтесту, а цілком реальному і знайомому Вернону Рошу, який не тільки зберіг їй життя, але і дав можливість прожити його чесно. Хоча її віра, вірність і довіра до Роша не значать, що він ніколи не помиляється і що не треба навіть намагатися в міру своїх сил рятувати його в першу чергу від самого себе.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів»

Запис в журналі

Tw2 journal Ves
Білява Вес відокремилася від решти загону Вернона Роша не тільки тому, що вона була єдиною жінкою в еліті загартованих головорізів і фехтувальників. Її дівоче обличчя і красиве тіло буде виділятися, навіть якщо форма не буде робити акценту на них. Бо є щось в солдатських жінках, що притягує погляд чоловіка, і Вес не була винятком. Читач повинен, однак, не вводитись в оману цього опису - ніхто не став членом Синіх Смужок через хорошу зовнішність, але через знання справи, визначенність і, часом, безпощадність. Будь-хто, не надавши уваги Вес, дорого б заплатив, недооцінивши цю молоду жінку.
Через її стать Вес іноді отримувала завдання, де її краса була важливішою, ніж її бойові спроможності та ефективність. Рош використовував Вес як його козир, більш ніж один раз.
Вес мала тверду руку і вірні очі, що робило її найкращим стрільцем в загоні. Мало хто міг зрівнятися з нею в метанні ножів.

Пов'язані квести

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Запис в журналі

Tw3 journal ves
Вес була ветераном Синіх Смужок і єдиним солдатом з колишнього підрозділу Роша, що пережив війну. Після того, як Сині Смужки були знищені і офіційно розпущені, Вес залишилася на стороні свого командира, щоб продовжити з ним, здавалося б, безнадійну боротьбу за свободу Темерії.
Енергійна і жорстка, Вес завжди вражала своєю майстерністю в володінні арбалетом і мечем, затьмарюючи всіх чоловіків в її загоні до сміховинного ступеня.
Хоча, як правило, добре дисциплінована, Вес відмовилася послухатися команди Вернона і відправилася наодинці зіткнутися із силами противника.
Необдуманий крок Вес привів її в жахливо неприємну ситуацію, з якої її зміг врятували лише меч Ґеральта.

Якщо Ґеральт просить Роша допомогти йому в Каер-Морені:

Навіть якби Вес не була зобов'язана Ґеральту її життям, вона все одно прийшла б на захист Каер-Морена, тому що завжди буде слідувати за Верноном Рошем до самої прірви.

Пов'язані квести

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Вес (Ґвент)

Вес присутня в вигляді срібної епічної картки фракції Півночі у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій дістає та грає з вашої колоди Диверсанта Синіх Смужок кожного разу, коли на вашій стороні поля з'являється золотий загін.

Опис картки:

Краще прожити один день як король, ніж все життя як жебрак.

Цікавості

  • В першому розділі гри «Відьмак 2: Вбивці Королів» Вес може вбити Ґеральта із арбалета, якщо він спробує напасти на Вернона під час допиту.

Примітки

  1. В ранніх версіях гри її звали Б'янкою, про що свідчать деякі матеріали залишені в файлах. Також, вона так названа в російській локалізації гри.

Відео

Похмілля Секс з Вес
Hung Over (The Witcher 2) Full HD

Hung Over (The Witcher 2) Full HD

Geralt romances Ves

Geralt romances Ves

Галерея