FANDOM

«Все вже колись було, все вже коли щось сталося і все вже колись було описано»

Висогота із Корво

Висогота із Корво — колишній учений-філософ, у свій час писав на досить скандальні теми, в результаті чого — відлюдник.

Характеристика Редагувати

  • Вперше з'являється в книзі 6 саги Вежа Ластівки.
  • Саме він врятував і вилікував від поранення Скеллена Левеня з Цинтри, Кров від Крові Левиці з Цинтри, після її звільнення з полону Лео Бонарта.
  • Півстоліття тому він був лікарем, хіругом і алхіміком. Був дослідником, істориком, філософом і етиком. Крім усього перерахованого вище був професором Оксенфуртської Академії. Втік звідти після опублікування якоїсь праці, яку визнали безбожною.
  • Тоді, п'ятдесят років тому, за це загрожувала смертна кара. Його перша дружина відмовилася піти за ним і кинула його.
  • Висогота втік далеко на південь, у Нільфгаардську імперію, де став викладати етику в Імператорській академії у Кастелль Граупіані.
  • Пропрацював там майже 10 років, після чого став персоною нон-гранта ще і в цій частині світу - за опублікування якогось нового трактату, що розглядає проблему тоталітарної влади і злочинного характеру завойовницьких війн.
  • Офіційно і він, і його праця були звинувачені в метафізичному містицизмі. Імператор наказав залишити його землі за тісні контакти з дисидентами, які таємно осуджували тиранію їх правителя. Деякі з дисидентів вказали на Висоготу з Корво як на організатора їх діяльності. Після цього Висогота, будучи ображеним на весь світ, на свою другу дружину, яка визнала вигнання достатнім приводом для розлучення і забрала з собою їх дітей, що негайно відреклися від батька, став відлюдником в Еббінгу.
  • Оселився у самотній халупі, що випадково дісталася йому, на болотах Переплюта.
  • Незабаром Нільфгаард анексував Еббінг, і лікар, хірург і алхімік Висогота, сам того не бажаючи, знову став жителем Нільфгаардської імперії.
  • Незважаючи на зміну правителя імперії і амністію більшості злочинців, Висогота та інші державні зрадники залишилися персонами нон-гранта або ж залишалися під арештом у в'язницях.
  • Помер від серцевого нападу, пізніше відшуканий і похований Цирі.

В книгах Редагувати

На півдні, в Еббінгу, за горами Амелл, в районі під назвою Переплют, на великих трясовинах, вирізьблених річками Вельда, Лета і Арета, у восьмистах кілометрах польоту ворона по прямій від міста Елландер і храму Мелітеле, побачений під ранок кошмар розбудив старого відлюдника Висоготу.
Прокинувшись, Висогота ніяк не міг згадати змісту сну, але незрозуміле хвилювання не дало йому більше заснути.
* * *
– Холодно, холодно, холодно, бррр, – шепотів про себе Висогота, пробираючись стежкою серед очеретів. – Холодно, холодно, бррр.
Чергова пастка теж була порожня. Жодної ондатри. На рідкість невдалий лов. Бурмочучи прокльони і шморгаючи замерзлим носом, Висогота очистив пастки від бруду і трави.
– Ох і холодно ж, – бурмотів він, прямуючи до краю драговини. – Адже чотири дні тільки минуло з Еквінокція. Вересень. Так, таких холодів наприкінці вересня я за все своє життя не пригадаю. Хоч і живу вже досить довго!
Перша зустріч. Вежа Ластівки

— Історія, — усміхнувся відьмин, — це антологія описів, здебільшого брехливих, подій, здебільшого неістотних, переказаних нам істориками, здебільшого дурнями.
— І цього разу відгадую автора цитати, — вищирив зуби Аддаріо Бах. — Висогота з Корво, філософ і єтик. А також історик.

Виноски Редагувати

Персонажі саги «Відьмак»
Люди

π Аідеена π Абрад π Айден π Анна Генрієтта π Ассе π Борг π Висогота π Вітовт фон Еверец π Вернон Роше π Весемір π Ворон π Гаетан π Ґеральт із Рівії π ‎Гіселер π Емгир вар Емрейс π Ерік Вогель π Ескель π Єнніфер π Іоля Перша π Іоля Друга π Кагир π Кайлей π Каланте π Карантір π Кейра Мец π Кийян Божевільний π Койон π Ламберт π Лютик π Маур ван Анагид π Мільва π Містле π Неннеке π Ольґерд фон Еверец π Раймунд π Рієнс π Реєф π Стефан Скеллен чи Філін π Тіссая де Вріє π Тріс Мерігольд π Трейсе π Фальвік π Фенн (із Синіх Смужок) π Фенн (помічник Кодрінгера) π Фольтест π Хенсельт π Хлоя Штіц π Цирі π Чародії π Шані π Ярре‏‎

Вампіри Регіс
Вовкулаки Отто Дуссарт
Дракони Борх π
Ельфи

Аваллак'х π Ередін Бреакк Глас π Імлеріх π Іскра π Нітраль π Францеска Фіндабаір π Ширра‏‎

Низовики

Берньє Хофмайєр π Гуго Ансбах π Даінті Бібервельт π Інкарвіллея Хільдебранд π Космо Бальденвегг π Міло Вандербек π Петунья Хофмайєр π Рокко Хільдебранд π Тангерінка Хофмайєр π Цинія Хофмайєр π Франклін Хофмайєр

Червонолюди Золтан Хівай π Ярпен Зігрін
Інше Ґонтер о'ДіммПерсонажіШаблон:Персонажі