FANDOM

Ґеральт одразу побачив перший труп – білизна баранячого кожушка й матова блакить сукні чітко вирізнялися серед пожовклих куп осоки. Другий труп він не бачив, але знав, де той лежить, – розташування останків виказувала позиція трьох вовків, які спокійно роздивлялися вершника, присівши на хвости. Кобила відьмака пирхнула. Вовки, наче за командою, безшелесно, не поспішаючи, потрюхикали в ліс, раз у раз повертаючи у бік вершника трикутні голови.

Вовк (англ. Wolf) — тварина, що зустрічається у іграх «Відьмак» та «Відьмак 3: Дикий Гін».

Вовки — одні з тих істот, що населяли Світ від самого початку, тобто, вони не є породженням Першої Кон'юнкції.

Гра «Відьмак» Редагувати

Вовки — давні предки собак. Полювання на цих диких тварин – зазвичай робота королівських мисливців, але часом і відьмак, що подорожує дикими лісами, може опинитися у сутичці зі зграєю вовків.

Як і в бою з будь-якими іншими звірами, він має діяти швидко й обережно.

Дивіться також: Вовкулак

Відомі вовки Редагувати

Запис у бестіарії Редагувати

Тієї зими було так багато снігу, що нам доводилося прокопувати тунелі, аби дістатися до вбиральні, а коли поверталися, то в штанях у нас були бурульки. Вовки вийшли з лісу, зжерли худобу й оточили хату. Завивали вони шалено. В оточенні цієї зграї вовків ми відчували себе трьома поросятами.

Місця знаходження Редагувати

Джерела інформації Редагувати

Примітки Редагувати

Пригода «Ціна нейтралітету» Редагувати

Вовк бестіарій

Зображення вовка у бестіарії гри «Відьмак»

Вовки також з'являються у пригоді «Ціна нейтралітету», але їх набагато важче подолати. Вони атакують великими зграями, кожну з яких веде «ватажок зграї», якого перемогти ще складніше, ніж його послідовників.

На додаток, у доповненні також присутні два напівприручені вовки, які захищають Дейдру Адемейн.

Відомі вовки Редагувати

Місця розташування Редагувати

У третій частині гри вовків можна зустріти по всьому материку та на Скелліге. Вони також з'являються протягом квестів та замовлень, слугуючи союзниками Лісовикам та Вовкулакам.

Запис у бестіарії Редагувати

Мій приятель казав був, що з усіма цими грифонами й іншими василісками старих добрих вовків нема чого боятися. А тоді ці кляті тварюки зжерли пів його отари.
— Інґвар, пастух
Колись давно вовки безроздільно панували в лісі. Люди лякали ними дітей, але й дорослі тремтіли, зачувши вовче виття. Посткон’юнкційні чудовиська не лише відтіснили вовків у самісінькі хащі, але й посіли їхнє місце в людських страхах. Та це не значить, що лісові хижаки стали безпечними. Вовки не мають жодних надприродних властивостей, не дихають вогнем і не плюють кислотою, але це не перешкоджає їм убивати необережних мисливців і мандрівників.
Особливу небезпеку становлять варги — найлютіший різновид вовків, а також білосніжні вовки, що їх нині можна зустріти лише в гірських місцинах на Скелліге.
Вовки зазвичай годуються зграями (аж до дюжини), але деякі найсильніші самці воліють полювати самотужки. Вовки слабші за багатьох посткон’юнкційних монстрів, проте компенсують брак сили розумом. Б’ючись із ними, не дайте себе оточити. Присутність вовків може також бути ознакою небезпечнішого клопоту — вони часто ділять мисливські угіддя з вовкулаками й лісовиками.

Тактика бою Редагувати

Відьмак вовки

Вовки оточують відьмака, але він читав нашу статтю і знає, що робити

Вовки полюють зграями, координуючи свої дії один із одним, аби оточити свою жертву. Але поза цією координацією, манера їхнього нападу дуже схожа з такою в собак.

Ватажок зграї, як правило, її альфа-самець і має найвищий рівень. Іноді ватажок може бути Варгом, а його послідовники – звичайними вовками.

Як і у випадку з собаками, вовків потрібно відділяти від зграї по одному та швидко вбивати.

Якщо вас оточили вовки, в нагоді стануть знаки Іґні та Аард, аби відігнати хижаків та знов узяти контроль над бійкою.

Лісовики здатні контролювати цілі зграї вовків, аби ті допомагали їм у битві. Зауважимо, що із вовками, яких викликав Лісовик, необхідно битися срібним мечем.