FANDOM

Вій з Марібора (пол. Wij z Marimor) — жахливе творіння чародія Альзура, яке стало причиною смерті легендарного чародія.

Вій був одним із останніх експериментів чародія, скоріше за все, створений на основі сколопендроморфа.

Після вбивства свого творця, почвара знищила половину ельфського міста, на місці якого люди збудували Марібор.

У книгах СапковськогоРедагувати

Вісенна, не звертаючи на нього уваги, переглядала лист за листом.
— Цікаво, — сказала вона. — Одинадцять років тому, коли тебе вигнали з Кола, зникли перші сторінки Заборонених Книг. Добре, що вони тепер знайшлися і навіть з твоїми додатками. Бачу, ти наважився використати Подвійний Хрест Альзура. Ну-ну... Навряд чи ти забув, як скінчив Альзур. Кілька його створінь до сих пір бродять по світу, в тому числі і найостанніше, багатоніжка, що вбила Альзура і зруйнувала половину Марібора, перш ніж втекти в ліси Заріччя.

Дорога, з якої нема вороття, ст. 94

Гра «Відьмак» Редагувати

Істота згадується у книгах «Подвійний Хрест Альзура» та «Книга мага з вежі». У першій, ймовірно, містяться інструкції про те, як створити Вія.

Цікаві факти Редагувати

  • Назва істоти немає нічого спільного з однойменним персонажем української демонології.