FANDOM

КартаВіковаро

Віковаро на мапі Нільфгаарда

Віковаро (пол. Vicovaro) — провінція Імперії Нільфгарду.

У регіоні вирощують мандрагору.

Геральдика Редагувати

Hrb unof Vicovaro.

Герб для Віковаро фактично ніколи не був описаний в книгах. Цей герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Відомі жителі Редагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

  • Коли Кагіру хтось закидає, що він нільфгардець, він постійно повторює: моя батьківщина не Нільфгард, я родом з Віковаро.
– Убий мене, якщо хочеш. Якщо не хочеш сам – накажи своїй эльфці застрелити мене з лука. Я не стану з тобою битися. Я Кагір Маур Диффін... син Кеаллаха. Я хочу... Я хочу приєднатися до вас.
– Чи я щось не недочув? Повтори.
– Хочу до вас приєднатися. Ти шукаєш дівчинку. Я хочу тобі допомогти.
– Псих ненормальний, – обернувся Ґеральт до Мільви і Любистка. – Він з'їхав з глузду. Божевільний якийсь.
– Якраз для нашої компанії, – буркнула Мільва. – Прямо тютілька в тютільку підійшов би.
– Обміркуй його пропозицію, Ґеральте, – з'єхидничав Любисток. – Як-ніяк, нільфгардський дворянин. Може, з його допомогою нам буде легше пробратися в...
– Притримай язика, – перервав його відьмак. – Ну, давай, діставай меч, нільфгаардцю.
Я не буду битися. І я не нільфгардець. Я з Віковаро. Мене звати...
– Мені плювати, як тебе звуть. Діставай зброю.
– Ні.
– Відьмаче, – Мільва нахилилася в сідлі, сплюнула на землю, – час іде, а дощ мочить. Нільф не хоче з тобою битися, а ти, хоч і корчиш звірячі пики, не зарубаєшь його так, за здорово живеш. І що, будемо тут сидіти, доки не обкаляємося?

* * *

– Ага! – переможно вигукнув Лютик. – «У нас в Нільфгаарді»! Ще вчора, коли я назвав тебе нільфом, ти підстрибнув так, ніби тебе шершень вкусив! Може, нарешті вирішиш, хто ти такий?
– Для вас, – знизав плечима Кагир, – я залишаюся нільфгаардцем, ніщо вас, бачу, не переконає. Однак заради точності вам слід знати, що нільфгаардцями в Імперії називають тільки корінних жителів столиці і її найближчих околиць, що лежать в Нижній Альбі. Мій рід йде з Віковаро, а значить...

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард
Аттре Hrb unof Attre2Віковаро Hrb unof Vicovaro.Ґеммера Hrb unof Gemmera.Ґесо Герб ГесоЇмлак Hrb unof Ymlac.Маґ Турґа Герб Маг ТургаМетінна Hrb unof MetinnaМаехт COA Maecht var1Назаїр Герб НазаираРован Hrb unof Rowan.Туссен Hrb unof ToussaintЦінтра Hrb unof Cintra NlfgrdЕббінґ Hrb unof Ebbing.Етолія Hrb unof Etolia.