FANDOM

Гаетан (пол. Gaetan) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі доповнення «Як кіт із вовком...» до відеогри «Відьмак 3: Дикий Гін».

Відьмак зі школи Кота, що вчинив страшну різанину у темерському селищі Доброва.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Доповнення «Як кіт із вовком...»

Відьмак школи Кота взяв контракт на Лєшого, що тероризував місцеве село Доброва. Після вбивства чудовиська Гаетан приніс його голову сільському старості, але той відмовився платити узгоджену суму. Замість цього він запропонував відьмаку дванадцять крон, суму, яка ледь покриває затрати на складові для еліксирів, використані відьмаком.

Після того, як Гаетан виказав своє невдоволення, староста і принаймні два інших кмета привели відьмака в хлів, стверджуючи, що у них там сховано золото, яке вони можуть дати йому в якості оплати. Проте там вони спробували вбити пораненого Гаетана. У той час як один з них відволікав відьмака, постійно базікаючи, інший намагався нанести йому удар вилами ззаду.

Незважаючи на те, що Гаетан не очікував атаки, спроба виявилася невдалою, і їм вдалося тільки серйозно поранити його. Поєднання великого болю, шоку і гніву затуманили свідомість відьмака і він повбивав всіх.

Всіх, за винятком маленької дівчинки, яка нагадала йому сестру. Зрештою, дев'ять чоловік були мертві. Двох з нападників можна виявити в сараї, двох інших (імовірно два інших нападаючих) прямо перед ним. Тіла решти жителів розкидані навколо села.

Вирізане село було пізніше виявлене Ґеральтом із Рівії, який прийшов туди за контрактом на Лєшого. Розкриваючи таємицю різанини, Білий Вовк знаходить медальйон Школи Кота. Завдяки маленькій дівчинці, яка була єдиним вцілілим мешканцем села, Ґеральту вдається врешті-решт розшукати відьмака-кота, який оговтувався після бою, недалеко від села.

Тут Ґеральт віддає йому відьмачий медальйон, який він знайшов і Гаетан розповідає товаришу відьмаку всю історію різанини, як визнання і розкаяння за свої дії. Будуть також тонкі натяки на те, що Гаетан принаймні один раз погарячкував аналогічним чином. Ґеральт може вибрати, що робити зі своїм колегою. Проте, вибір є жорстким.

Ґеральт може проігнорувати те, що селяни напали на Гаетана першими, і він діяв в порядку самооборони проти нападників, його вбивство імовірно невинних жителів села не може бути виправдане.

Або, Ґеральт може і не вбивати Гаетана, виправдавши його дії самозахистом, та нестабільністю мутацій Школи Кота.

Ґеральт говорить, що він сам часто згадується як «М'ясник із Блавікена» , вказуючи, що він ні відпускає гріхи, ні засуджує відьмака за те, що він зробив. Крім того, можна стверджувати, що вже було пролито достатньо крові, це не було б етично, вбити іншу людину, яка не може розглядатися в якості початкового агресора.

Якщо Ґеральт не буде засуджувати Гаетана, відьмак викаже йому свою подяку, дозволивши Ґеральту взяти меч зі свого сусіднього укриття.

Пов'язані завдання

Цікавості

  • Якщо на момент зустрічі з персонажем гравець одягнений в броню Школи Кота, Гаетан прокоментує це.
  • Потрапивши в схованку Гаетана, можна знайти лист, в якому йдеться про те, що Школа Кота зруйнована. Також в ній згадується про відьмака, на ім'я Шредінгер, який «чи то живий, чи то мертвий». Це «пасхалка», що відсилає до кота Шредінгера.
  • Крім того, у сховку можна знайти голови різних чудовиськ, на що Ґеральт скаже: «Цікаво, чому він не віддав трофеї. Напевно, тоді його теж намагалися обдурити».
  • У доповненні «Серця з каменю» під час аукціону в Будинку Борсоді можна взяти квест «Колекціонер», для чого потрібно спочатку вірно відповісти на питання про картину Ван Рога, а потім купити її. Потім слід відправитися в Новіград, до книгарні на центральній площі, продавець якої зацікавлений покупкою картин цього художника. Власник крамниці купить картину за 500 крон і, якщо гравець не вбив Гаетана, додасть до цього трофей з Шарлея, який відьмак Школи Кота залишив в якості застави, але так ніколи за ним не повернувся.

Примітки

  1. Персонаж, та пов'язані з ним квести з'являються після встановлення доповнення «Як кіт із вовком...»

Відео

The Witcher 3 Wild Hunt - Where the Cat and Wolf Play (DLC quest)

Галерея