FANDOM

Г'ялмар ан Крайт на прізвисько «Кульгавий» (англ. Harald an Craite) — герой адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Конунг Скелліге із клану ан Крайт, який правив на островах за три століття до подій Третьої північної війни. Під час свого правління вступив у конфронтацію з кланом Драммонд, відібравши у них значну кількість земель на острові Ард-Скелліг[1].

БіографіяРедагувати

Гаральд ан Крайт завжди вважався вмілим воїном, з майстерністю якого могли зрівнятися лише деякі сміливці. Одного разу, під час полювання на ведмедя, звір сильно покалічив ногу молодого ярла. Після тривалого відновлення, кістки зрослися неправильно і Гаральд до кінця своїх днів залишався кульгавим, через що і отримав своє прізвисько — Гаральд Кульгавий.

Однак, мало хто усвідомлював, яку жахливу біль доводилося терпіти Гаральду при кожному кроці. І вже точно ніхто не очікував, що травма зробить скеллізького конунга ще лютішим і смертоноснішим на полі бою.

Як вважав сам Гаральд, нестерпні муки загартували його дух і тіло, а крім того зіграли свою роль в бойовій тактиці ан Крайтів. Адже тепер він знав, куди потрібно бити, щоб заподіяти противнику найбільшої шкоди. Зрештою, недруги Гаральда кидали зброю і визнавали поразку почувши одне тільки його ім'я.

У період правління Гаральда зміцнився союз кланів ан Крайт і Турсех. Майже вся дружина короля складалася з сокироносців із клану Турсех, які, як вважалося, ставали тим сильніше, чим більше ворожої крові пролили їх сокири.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Гаральд ан Крайт (Гвинт)

Гаральд ан Крайт присутній в вигляді одного із лідерів фракції Скелліге у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, при виході на поле наносить десять одиниць пошкоджень, випадково розподіляючи їх між ворогами.

Опис картки:

Ніхто не знав, як він отримав своє прізвисько і ніхто не наважувався запитати.

Примітки Редагувати

  1. Саме це і укріпило ворожнечу між кланами, яка тривала всі подальші століття.

ГалереяРедагувати