FANDOM

Король Гардік (пол. Gardic) — третій за рахунком правитель Темерії. Син Геддеса і Вініфріди, брат Марії Пульхерії. Він одружився на Вульпії, принцесі Брюґґе.

Це був типовий династичний союз, узгоджений їх батьками і, схоже, проти волі самих. Гардік ніколи не сприймав Вульпію як дружину. У той же час він ставився до неї з великою часткою порядності і ввічливості, і свого часу виконав королівські обов'язки, необхідні для народження сина і спадкоємця престолу, Гоідемара. Не було великим секретом, що Гардік шукав любові зовсім в іншому місці. У нього було чимало коханок на стороні, але треба віддати йому належне, він ніколи не дозволяв своїм захопленням заважати керувати державою.

Головною його любов'ю і найвідомішою і красивою коханкою короля була маркіза Карецца Шарбонно. Хоч вона і була одружена з маркізом Шарбонно, він, будучи дуже тактовною людиною, проявив дивовижну чуйність і «не помічав» її інтрижок. Проблема була лише в небезпечному становищі, що виникло, коли стало очевидно, що Карецца при надії.

Сама думка про позашлюбну дитину була нестерпна для її законного чоловіка, і вагітна маркіза був вигнана. Вона народила дівчинку і, за чутками, дуже швидко позбулася від неї, здавши дитину в академію для дівчаток, Аретузу. Ця дівчина, відома під ім'ям Летиція Шарбонно, після довгої і наполегливої ​​роботи стала ректором академії.

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт