FANDOM

Гемдалль (пол. Hemdall; англ. Hemdall) — персонаж літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі згадуваний герой відеогри «Відьмак 3: Дикий Гін» та «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Міфічний герой, можливо божество, який відіграє важливу роль у віруваннях та міфології жителів архіпелагу Скелліге.

Гемдалль був одружений на Гейлін, з якої вони стали батьками шістьох синів: Ґріммдьярра, Тюра, Сове, Откелля, Модольфа і Броддра — які згодом стали засновниками кланів: ан Крайт, Турсех, Броквар, Гіндар, Драммонд і Дуймун.

Легенда свідчить, що, коли настане Tedd Deireadh, золотий півень Камбі своїм співом пробудить Гемдалля від багатовікового сну. Вартовий встане проти злих сил з країни Мергог, проти демонів і привидів Хаосу.

Він постане на Райдужному Мосту і затрубить в ріг, подаючи знак, що час братися за зброю і будуватися в ряди. Для Раг-нар-Роог, Останньої Битви, в якій вирішиться, опуститься чи ніч або настане світанок.

У книгах Сапковського

— Ота нависша над водою скеля, — вказав, спираючись на релінг Крах ан Крайт, — це Каер-Гемдалль, вартовий Гемдалль. Гемдалль — то наш міфічний герой. Легенда свідчить, що, коли настане Tedd Deireadh, Час Кінця, Час Білого Холоду і Вовчої пурги, Гемдалль встане проти злих сил з країни Мергог, проти демонів і привидів Хаосу. Він постане на Райдужному Мосту і затрубить в ріг, подаючи знак, що час братися за зброю і будуватися в ряди. Для Раг-нар-Роог, Останньої Битви, в якій вирішиться, опуститься чи ніч або настане світанок.

Вежа Ластівки, ст. 178

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

В ході гри Гемдалль не зустрічається, проте про нього можна прочитати в різноманітних книгах, а також його не раз згадують по ходу розповідей жителі островів.

На деяких островах можна знайти святилища прадавніх богів. Цікаво, якщо помолитись біля них, то Гемдалль почує вашу молитву і змінить погоду навколо острову.

Доповнення «Кров і вино»

Гемдалль присутній в новій колоді для гвинту, колоді Скелліге, яка була додана разом із цим доповненням.

Це сильна карта зі здатністю «Герой» та одинадцятьма сили. Крім того, «Гемдалль» є «Месником» для картки «Камбі» і не може з'явитися на ігровому полі, якщо попередньо не була зіграна ця картка.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Гемдалль (картка)1

Гемдалль присутній у вигляді золотої легендарної картки фракції Скелліге у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність: виходить на сторону опонента після смерті Камбі і знищує всі не золоті загони на полі, крім себе.

Опис картки:

Великий герой Скелліге, багатодітний батько і винуватець появи всіх острівних кланів...

Примітки

  1. Персонаж згадується лише у комп'ютерних іграх серії «Відьмак».

Цікавості

  • Прототипом цього персонажа став Геймдалль із скандинавської міфології — бог з роду асів, син Одіна, який перед кінцем світу протрубить в ріг ґ'ялларгорн, скликаючи богів на останню битву.

Галерея