FANDOM

Гнилець (пол. Zgnilec, англ. Rotfiend) — бестія, яка фігурує в іграх «Відьмак 2» та «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

Звісно, що тхне. А ти думав, їх гнильцями за приємний запах назвали?
— Весемір, відьмак школи Вовка
Гнильці нагадують напівзгнилі оббіловані людські тіла. Їхню присутність виказує приголомшливий сморід гнилизни, якому вони й завдячують назвою. Особливо небезпечний ґатунок гнильців — пожирачі, які мають невситимий апетит до людської плоті.
Гнильці й пожирачі колись були рідкісними видами, але в нинішні воєнні часи, сповнені насилля, вони перетворилися на правдиву пошесть, особливо в зонах бойових дій та епідемій. Хоча їхня основна їжа — трупи, час від часу від них потерпають і живі. Годуються вони зазвичай у великих зграях, тому дуже небезпечні для самотніх подорожан. Цю небезпеку значно посилює їхня неабияка швидкість, зіставна зі швидкістю коня, що чвалує.
Гниле тіло цієї почвари наповнюють гази, отруйні навіть для відьмаків, які мають імунітет до більшості токсинів. Ці випари також дуже займисті, а отже, будь-яка іскра, не кажучи вже про необачно кинутий Знак Іґні, може спричинити вибух. Найімовірніше це відразу по загибелі гнильця, коли його тіло смикається в неконтрольованих судомах.
Гнильці й пожирачі годуються в присмерку та ночами, адже в темну пору доби вони набагато сильніші, ніж удень.