FANDOM

Гуго з Рівії (пол. Hugo z Rivii) — принц-консорт і чоловік Б'єнвеню Ла Лув, королеви Темерії.

БіографіяРедагувати

Про Гуго з Рівії відомо не багато, крім того, що він зміг задовольнити королеву більше, ніж його попередник, Рагбард, зокрема, в королівській спальні. Злі язики говорили, що йому довелося сильно постаратися, щоб здобути прихильність королеви. Так само за чутками, Гуго терпіти не міг верхову їзду.

У будь-якому випадку, він досяг успіху там, де Рагбард провалився, Б'єнвеню завагітніла і народила сина, Меделла, наступника темерського трону. Як батько спадкоємця престолу, Гуго зберіг свою позицію у королеви до самої смерті.

Цілком можливо, що помер він від сексуального виснаження, намагаючись зачати королеві другу дитину. Але в цьому він так і не домігся успіху, хоча його зусилля, за словами сучасників, були воістину героїчними.

Ходили також чутки, що він не палав батьківською любов'ю до сина або онуків Фольтеста і Адди. Фольтест, при його вступі на престол Темерії, зажадав, щоб портрет Гуго був видалений з тронного залу. Він також взяв в звичку опускати всілякі згадки про Гуго при обговоренні свого сімейного лінії — на відміну від свого діда, Грифа, "бабусі Б'єнвеню" і "прабабусі Клариси".

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт