FANDOM

Ліс
​​

Дерево повішеників (англ. Hanged Man's Tree) — величезне дерево, що розташоване на вершині пагорбу з видом на село Явірник у Велені.

Як зрозуміло з назви, це прадавнє дерево стало місцем страти кількох десятків людей, серед яких, переважно, були дезертири та перебіжчики з обох сторін.

Проте, на дереві можна знайти і звичайних селян, що підтримували повстанців, чи людей, що опинились не в тому місці, і не в той час.

Опис на мапі

Під час війни обидві сторони демонстрували приклади страхітливої жорстокості, спрямованої на те, щоб вгаювати завойоване простолюддя.

Цікавості

  • На дереві можна знайти тіло Олдерта Ґеерта (що вчив відьмака грати у гвинт), під яким лежить його не закінчений «Opus magnum»:
Добре відомо, що historia magistra vitae est, або загальною мовою, «історія є вчителем життя». Дотепер її учні вважали за краще вчитися здалеку, в комфорті університетських бібліотек. Вони пізнавали її уроки лише через посередників, що неминуче спотворювали їх своїми забобонами та недосконалістю пам’яті. Я, Олдерт Ґеерт, Magister Artibus Academiae Oxoniensis вирішив, що настав час відмовитися від подібної практики, яка так само шкідлива, як і зручна, та починаю черпати знання у першоджерелі історії, там де вона відбувається, на її передньому краї.

Багато хто скаже, що це божевілля та передрікають мою передчасну кончину. На що я відповідаю гордо audentes fortuna iuvat!, або спіль

Галерея