FANDOM

Драйг Бон-Ду (пол. Draig Bon-Dhu) — славетний скальд з островів Скелліге, наближенний до Ейста Турсеха.

Прибув у складі острівної делегації з Ейстом Турсехом, Крахом ан Крайтом та Мишовуром на учту в честь п'ятнадцятиріччя принцесси Паветти.

Його описують як "довгов'язого чолов'ягу з волинкою".

Участь в Літературній Сазі Редагувати

Скальд був запрошений Каланте в Цінтру на банкет на честь п'ятнадцятиріччя її дочки Паветти. Прибувши на місто разом з делегацією, що складалася з нього, Ейста Турсеха, Краха ан Крайта і Мишовура він став мимовільним свідком вивільнення природної сили принцеси.

Вже не такий молодий скальд, Драйг Бон-Ду продовжує складати пісні про героїчні діяння клану ан Крайтів[1]. Скальд виступає на бенкетах в Каер-Трольде, де складає баладу про Ялмара, що вбив велета з Ундвіка.

Пізніше, скальд гине від лап божевільних Берсерків, під час квесту «Королівський Гамбіт».

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Драйг Бон-Ду (Гвинт1)

Драйг Бон-Ду присутній у вигляді срібної епічної картки фракції Скелліге у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність: додає по три одиниці сили до початкової двом загонам на кладовищі.

Опис картки:

Послухай сагу про геройські діяння воїнів клану ан Крайт.

Цікавості Редагувати

  • Якщо віддати всю славу за перемогу над велетнем Ялмару, то Драйг Бон-Ду складе баладу про славетну перемогу Ялмара і буде грати її на піру в Каер-Трольде.

Примітки Редагувати

  1. Під час подій гри «Відьмак 3: Дикий Гін».

ГалереяРедагувати