FANDOM

Теллічо Люннґревінк Леторт, скорочено Пенсток, для приятелів Дуду (пол. Dudu) — доплер[1], персонаж розповіді Вічний вогонь, написаної Анджеєм Сапковським, і гри Відьмак 3: Дикий Гін.

Володіє геніальними знаннями в економіці, які намагається реалізувати в місті Новіград під личиною Бібервельда.

Участь в літературній Сазі Редагувати

Теллічо Люннґревінк Леторт володіє геніальними знаннями в купецькій справі, які мріє реалізувати в Новіграді. Одного разу, він бачить п'яного купця конями біля тракту. Вирішивши, що це його шанс, Дуду перекидається ним і, почекавши, поки він підійде ближче, позбавляє його свідомості, вдаривши як слід по голові. В силу м'якосердності, Пенсток не наважується вбити купця, а просто переносить в кущі, щоб тіло не виявили конюхи.

Разом з уже його слугами він благополучно добирається до Новіграда, де і пускає в хід свою економічну жилку, продавши коней і закупивши належний товар за три дні. Однак, вирішивши слідувати старим звичкам скопійованого купця, він постійно обідає в корчмі «Вістря Списа».

Там він знайомиться зі старим "другом" Дейнті Бібервельда Любистком. На третій день його перебування в місті Дейнті знову відвідує настирливий бард в суспільстві відьмака. Але все проходить не так, як він розраховував – в корчівню вривається справжній Дейнті. Він виявляється схоплений відьмаком, а його справжня сутність постає перед здивованими людьми. Дуду проте не впадає у відчай, зізнавшись в нападі, він чекає слушної нагоди і збігає, знову перекинувшись багатострадальним купцем. Він прямує на Західний базар міста, де його знову наздоганяє Ґеральт із Рівії. В результаті погоні і залишившись наодинці, обидва опиняються в скрутному становищі.

Перетворившись на Ґеральта, доплер не хоче завдавати шкоди відьмаку і він знає, що той не заподіє зла йому. Вирішивши перетворитися в Любистка, він прощається з Ґеральтом і виходить з приміщення, щоб бути наздогнаним чавунною сковородою невідомої дівчини. Приходить він у себе вже перебуваючи обернутим в килим і втратвшим форму. Послухавшись наказу, він знову обертається Дейнті. Поставши перед Ляшарелем, його знайомим доплером, він стає, талановитим "братом" Дейнті — Дуду Бібервельдом, якого родина вирішила зробити представником в цьому місті.

Дуду продовжував жити в образі торговця-половинчика, але тепер уже бідного. Через війни він втратив весь стан, так як не вмів заробляти на чужих бідах. А потім і зовсім потрапив в полон до Скурвая Молодшого, через що отримав шрам, який більше не робив його перевтілення унікальними. І хоча він порядком настраждався, все це було заради того, щоб допомоги Ціріллі, яка мала справи з Молодшим.

Після звільнення з полону доплер довгий час переховувався, уникав навіть акторів зі свого улюбленого театру. Але завдяки Ґеральту векслінг знову був врятований, адже вони залишилися друзями, а для відьмака немає нікого дорожчого за своїх близьких. До того ж Дуду знав інформацію про Любистка, а той в свою чергу був ключем в пошуках Цірі.

Доплер мав прийняти образ Калеба Менґе, який був мертвий, і дати наказ перевести барда в Оксенфурт для публічної страти. Тільки за задумкою відьмака, до місця призначення його друг не доїде.

Коли життя потроху покращиться, Дуду стане постійним мешканцем Хамелеона, нового закладу Любистка. Однак, якщо при зустрічі з Молодшим Ґеральт вб'є бандита, доплер замінить його і відтепер його банда встане на шлях істинний.

Запис в щоденнику Редагувати

Ґеральт і я знали доплера Дуду протягом багатьох років - від до того моменту, як ми насправді зустрілися з ним, фактично.
Бачте, ми спочатку мимоволі говорили з ним, коли він був у Новіграді видаючи себе за іншого мого друга, купця Дейнті Бібервельда. Дуду кілька днів прикидався Бібервельдом, щоб використовувати мережу його торговельні зв'язки для деяких його власних бізнес-починань.
Дейнті був розлючений, оскільки не міг зловити шахрая, який ліз в його справи, але коли інвестиції Дуду почали приносити істотний прибуток, половинчик змінив гнів на милість. Він взяв доплера в якості партнера, представляючи його всім як свого кузена, Дуду Бібервельда.
Ґеральт дізнався, що Дуду посварився зі Скурваєм Молодшим, одним з найбезжальніших кримінальних авторитетів Новіграду. Дуду витягнув себе з цього скрутного становища, при цьому, втративши одне око, і можна сказати, легко відбувся.
Цірі, Дуду і я потрапили в дуже неприємне становище, але доплера, на відміну від нас, не схопила Храмова варта.
Дуду був завзятим театралом і часто відвідував вистави мандрівного акторської трупи Ірен. Крім того, іноді він навіть заміняв акторів - завдяки його здатності змінювати вигляд ніхто не помічав підміни.
Нарешті, подолавши багатьох перешкод і вдавшись до деяких хитрощів, Ґеральт знову возз'єднався зі своїм старим другом - і єдиною надією якогось ув'язненого поета.
На закінчення розповіді про Дуду, дозвольте сказати лише, що він завжди виходив сухим з ​​води. Прийнявши вигляд свого давнього ворога, Скурвая Молодшого, він захопив його справу, оголосив, що зав'язує з злочинним минулим і збирається вкласти всі кошти, зароблені неправедним шляхом, в дуже вигідне заморське підприємство. Так збулася "новіградская мрія" нашого товариша.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

50020icon

Дуду також присутній в вигляді нейтральної срібної картки у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій може скопіювати силу іншого не золотого загону на ігровому полі.

Опис картки:

Мімік, серед багатьох інших імен для свого роду: векслінг, подвійняк, бідняр... або доплер.

Примітки Редагувати

  1. Доплери (міміки, векслінги, подвійняки, бідняри) — розумні істоти, здатні змінювати форму, колір і структуру своєї плоті, підлаштовуючись під різні ворожі чинники зовнішнього середовища. Єдиним обмеженням за формою є маса істоти, яку доплер копіює, і яка повинна приблизно відповідати масі доплера.

Галерея Редагувати