FANDOM

Ельтібальд (пол. Eltibald) — чародій відомий тим, що створив магічну теорію про проклятих дівчат під назвою «Прокляття Чорного Сонця».

У народі його теорію називають «Манією Божевільного Ельтібальда».

Біографія Редагувати

Розшифрувавши написи на менгірах дауків, на надгробних плитах в некрополях вожгорів і проаналізувавши легенди і міфи детолаків. Він приходить до висновку, що «Чорне Сонце» мало передвіщати швидке повернення Богині Ліліт, шанованої на Сході під ім'ям Нійя, і загибель всього людства.

Дорогу для Ліліт повинні були прокласти «шістдесят дів у золотих коронах, котрі кров'ю заповнять русла річок». Прийшовши до такого висновку він звертається до ради чародіїв.

Чародії не відразу повіривши в його слова все ж знаходять зазначену ним дівчину, після чого проводять розтин. Виявивши моторошні мутації нутрощів вони погоджуються з його теорією. Так починається полювання на дівчат народжених в сонячне затемнення.[1]

У книгах Сапковсього Редагувати

— Ти чув про Прокляття Чорного Сонця?
— Авжеж, чув. Тільки під назвою Манія Божевільного Ельтібальда. Так, кажуть, звали мага, який розпочав потіху, в результаті якої було замордовано або ув'язнено у вежах кількадесят дівчат із високих родів, навіть королівських. Начебто були вони одержимі демонами, прокляті, змінені Чорним Сонцем, бо так на вашому пихатому жаргоні зветься найзвичайніше в світі затемнення.
Ельтібальд, котрий зовсім не був божевільним, розшифрував написи на менгірах дауків, на могильних плитах у некрополях вожґорів, дослідив легенди й перекази боболаків. У всіх ішлося про затемнення, так що сумнівів майже не заливалося. Чорне Сонце мало сповістити про швидке повернення Ліліт, яку на Сході досі шанують під іменем Нійа, і погибель людської раси. Шлях для Ліліт мали торувати «шістдесят дівчат у коронах злотих, які кров'ю наповнять русла річок».

Менше зло, ст. 80

ПриміткиРедагувати

  1. Фактів, що могли б повністю підтвердити зв'язок між народженням дівчат у затемнення, та мутаціями не має. Можливо, дефекти деяких були підлаштовані магами, можливо і самим Ельтібальдом.