FANDOM

Ередін Бре́акк Ґлас, відомий як «Яструб» (пол. Eredin Bréacc Glas) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеоігор «Відьмак», «Відьмак 2: Вбивці Королів» і «Відьмак 3: Дикий Гін».

Ельф з Народу Вільх, Aen Elle, ватажок елітної ельфійської кавалерії, відомої як Dearg Ruadhri, «Червоні Вершники».

Після смерті Оберона Муйркетаха, займає трон Короля Народу Вільх.

В Неверленді та інших світах Спіралі відомий під личиною Короля Дикого Гону.

ОписРедагувати

Ім'яРедагувати

  • У п'ятому розділі книги «Володарка Озера» він представляється Ціріллі як «Eredin Bréacc Glas», проте для зручності користується більш коротким — Ередін.
  • В світі Aen Seidhe Ередін відомий як ватажок кавалькади примар, Король Дикого Гону.
  • У єдинорогів прийнято називати Ередіна «Яструб», що є буквальним перекладом імені Eredin зі Старшої Мови.

Зовнішність Редагувати

  • Ередін Бреакк Ґлас описується як надзвичайно високий темноволосий ельф з блідим обличчям, що нагадує хижого птаха, що повністю збігається з перекладом його імені на мову єдинорогів — «Яструб», і з гарними зеленими очима.
  • Як і всі Dearg Ruadhri, він носить кіноварний малиново-казмазінний плащ і кольчугу, виготовлену з кілець неймовірно малого діаметра, завдяки чому вона облягала тіло м'яко, немов шовкова тканина.
  • Під час подій першої гри, являється Ґеральту у вигляді проекції. У грі «Відьмак 3: Дикий Гін» Ередін приходить у світ відьмака у своїй справжній подобі. Має неймовірно високий зріст, його кольчуга замінена на майстерно зроблений металевий обладунок, стилізований під людський скелет, під яким ельф носить червону шкіряну броню. Його очі можуть змінюватися від сіро-сталевого, до зеленого.

Участь в літературній Сазі Редагувати

Ередін Бре́акк Ґлас зустрічається Ціріллі після входу в Tor Zireael, в світі народу Вільх, коли Аваллак'х супроводжує її до столиці, Tilath ná Lia. Яструб і його Dearg Ruadhri відганяють від них табун єдинорогів, які хотіли відбити у ельфів потомка Лари Доррен. Під час знайомства Цірі з народом Ен Елле, вони бачаться ще кілька разів.

Під час однієї з таких зустрічей, Ередін пояснює дівчині, що являє собою процесія привидів і скелетів на конях, літаючих високо в небі, розповідає про викрадених зі світу відьмака людей, які слугують ельфам рабами в цьому світі.

— Згадай ваші легенди. Легенди про людей, що таємниче зникли і повернулися через роки для того лише, щоб поглянути на зарослі бур'яном могили близьких. Ти думаєш, це фантазії, байки, висмоктані з пальця? Помиляєшся! Людей викрадали на цілі століття, їх забирали наїзники, яких ви називаєте Диким Гоном, Викрадені, використані, а потім відкинуті, як шкаралупа випитого яйця.

Одного дня, подорожуючи по околицях Tilath ná Lia, Цірілла зустрічає єдинорогів, вони пропонують їй допомогу у втечі, також попереджаючи, що силу Старшої Крові не можна віддавати в руки ні Оберону, ні Кревану, ні Ередіну.

Приблизно в цей же час Яструб дає королю особливий засіб, який повинен був допомогти йому зачати дитину з Цірі. Того ж вечора дівчина збирається втекти, проте в останній раз відвідує Короля Вільх і виявляє його при смерті, отруєного засобом Ередіна.

Після цього, Король Гону переслідує Ластівку, яка мала намір втекти через пробіл в магічному бар'єрі, який оточував Tilath ná Lia. Вони вступають у двобій на човні, що пливе по річці Easnadh, в ході якого Ередін близький до перемоги, завдяки своєму росту і майстерно володіти мечем, однак Цірі вправно користується перевагою місцевості, через що ельф не пропливає під низьким мостом і б'ється об нього потилицею, потім дівчина залишає йому рану на стегні і скидає в воду.

Проте Ередін виживає і випливає на сушу. Згодом, він з'являється в її видіннях, погрожуючи наздогнати її на Спіралі.

Гра «Відьмак» Редагувати

Цірілла викриває себе Дикому Гону, коли приходить просто до Ередіна, щоб врятувати свого прийомного батька. Їй це вдається, вона звільняє Ґеральта від Ередіна і той потрапляє в долину біля Каер-Морену.

Проекція Ередіна переслідує відьмака під час його подорожей, насилає на нього привидів його померлих друзів, одним із яких стає привид Лео.

Останній раз, проекція з'являється після битви Ґеральта з Великим Магістром. Переможенний Яків де Альдерсберг очікував своєї смерті, як раптом перед Ґеральтом знову з'явилася проекція Короля Дикого Гону, яка вимагала душу Якова.

  • Якщо Ґеральт віддає душу Якова Королю, той миттєво зникає.
  • Якщо Ґеральт відмовляє Королю в проханні, той нападає на нього.

Запис у щоденнику Редагувати

Dikiygon
Мене переслідує Дикий Гін, кавалькада примарних вершників на скелетах коней. Веде їх Король Дикого Гону, що є передвісником війни та відчаю. Я знаю, що він шукає мене, але не знаю чому.
Король Гону знову з'явився і послав одного зі своїх привидів битися зі мною. Він скористався моєю слабкістю — цим привидом був дух Лео.
Спектральний суверен з'явився в селі Каламутні води поблизу Визіми. Я впевнений, що його поява є передвістям лиха.
Король Дикого Гону з'явився у видінні Великого Магістра. Тепер я знаю, що я не єдиний, кого переслідує Призначення. Примарний король шукає і Якова де Альдерсберга, і хоче, щоб його душу, можливо, навіть більше, ніж мою.
Я боровся з Королем Дикого Гону за душу Якова де Альдерсберга — на Крижаних рівнинах я переміг його проекцію.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Ередін присутній в спогадах Ґеральта, які проливають світло на події між його уявної смертю і появою біля стін Каер-Морена, і на роль Короля Гону в них.

Яструб вперше з'являється в другому спогаді відьмака. Після того, як Ґеральт і Йеннефер виявилися на Острів Яблунь, час для них зупинився. Одного разу, безсумнівно в спробах розшукати або якось виманити Цірі, на острів напали вершники Дикого Полювання, спалили будинок і сад і, хоча Ґеральт вбив багатьох з них, забрали Йеннефер.

Білий Вовк пішов за Диким Полюванням, знайшовши спосіб повернутися на Континент. Всю осінь він переслідує Дикий Гін в його божевільній скачці на південь через Цінтру, гори Армуш, Яругу, Ангрен. У лісах Ангрена відьмак рятує від ослизга Лето з Ґулети — відьмака з Школи Гадюки, і об'єднується з ним і двома його товаришами, теж відьмаками, в гонитві за примарними вершниками.

Остання згадка спливе під час розмови із Лето з Ґулети. Відьмак згадує, як наздогнав Ередіна в Мідінваерне, день зимового сонцестояння, Полювання зупинилося під деревом шибеників в самому центрі Імперії, де вершники відбирали кращих з викрадених ними людей.

Відьмаки вступили в сутичку з воїнами Дикого Гону, які зовсім не були примарами. Попросту нездатні, через величезну їх кількості, вбити всіх вершників Ґеральт і його супутники все ж пробилися до Короля. Ґеральт запропонував свою душу в обмін на душу Йеннефер, і він погодився без вагань.

Запис у щоденнику Редагувати

Згідно з переказами і свідченнями очевидців, Дикий Гін викрадає людей, захоплюючи їх в божевільну скачку по небу. Особливо багатий урожай збирає воно перед початком або під час великих воєн. Такий випадок був кілька років тому в Новіграді: після появи Дикого Гону пропали безвісти понад двадцять осіб. Деяким з викрадених вдалося втекти від примарних вершників в світ людей, але їх історії були настільки неправдоподібними, що все їх визнали божевільними.
За переказами Нордлінгів, Дикий Гін - це процесія, точніше кавалькада примарних вершників. Вони проносяться по небу, осідлавши скелети коней. Одягнені вони в проржавілі недоноски обладунків, підперезані ісшерблённимі мечами. Дикий Гін, подібно комет, є провісник війни, чому є неспростовні докази. Примарна кавалькада з'являється в пошуках нещасних жертв раз в декілька років, проте ж жнива її ніколи не були настільки багаті, як відразу перед війною з Нільфгардом. Тоді після проходу над Новіградом Дикого Полювання, в місті не дорахувалися більше двадцяти душ. Примітно, що Дикий Гін не згадують ні ельфські, ні краснолюдські перекази.
Так що ж насправді являє собою Дикий Гін? Це вершники, здатні переміщатися з одного виміру в інший. Це кавалькада зі світу, підкореного ельфами. Духовні еманації воїнів цього народу і беруть за привидів. Гін служить могутній раіи і ще більш могутнім правителям, чиє володіння магією і майстерність в цій області нескінченно перевершує будь-які таланти чарівників-людей нашого світу.
Примарні вершники переслідували Араміля, ельфа з паралельного світу, до Лох Муйн. Там втікачеві вдалося перевести дух. Судячи із записів, Король Гону мріє назавжди відчинити ворота між світами, щоб хаос і жах знову правили в тому числі і в наших землях.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Відьмак: Бойова Арена» Редагувати

Twba character model Eredin

Ередін Брéакк Ґлас є одним з ігрових персонажів в MOBA «Відьмак: Бойова Арена», доданим у другому сезоні оновлень від 29 червня 2015 року. Він має багато цікавої зброї, навичок і варіантів вигляду. Ередін є персонажем класу воїн.

Запис у щоденнику Редагувати

«Ередін Брéакк Ґлас - Aen Elle і лідер ельфійської кавалерії, відомої як Ruadhri Dearg - Червоних вершників, іменованої простолюдинами, Диким Полюванням. Втративши Ворота між світами, Ередін прагне зловити Цірі через світи і вимірювання, бо вона може бути ключем до його повернення».

Над світом Aen Elle нависла загроза знищення, Білий Холод знищував провінцію за провінцією. Ередін, будучи за своєю природою воїном і завойовником, прийняв найпростіше рішення — захопити світ Aen Seidhe. Зробити це він хотів за допомогою сили Цірілли, яка дозволила б широко розгорнути ворота між світами і почати масове вторгнення. Король Гону продовжує своє переслідування за Ластівкою, що тепер повернулася в наш світ.

Королю вдалося відстежити не тільки її, але ще і Йеннефер. Чародійка, що перебувала на території Нільфгарду, так само шукала свою прийомну дочку і використовувала особливу магію, яку змогли засікти навігатори Ередіна.

Король Дикого Гону вперше постає уві сні Ґеральта на початку гри. Втім він з'являється лише кілька разів: під час атаки на фортецю відьмаків і під час фінальної битв на борту Нагльфара, примарного корабля Дикого Гону. При штурмі твердині він переміг захисників і майже зумів захопити дівчину, обіцяючи їй пощадити Весеміра, але старий відьмак не хотів, що б його використовували як приманку і пожертвував собою, вдаривши кинджалом Імлеріха. Біля берегів Ундвіка Ередін, убивши Краха ан Крайта, зійшовся у фінальній сутичці з Ґеральтом із Рівії.

Король не зміг здолати одного з кращих фехтувальників Півночі і, в агонії, прохрипів: «Аваллак'х обдурив нас обох. Він підбурив нас... А сам забрав Ціріллу». З поразкою Ередіна були розбиті і Червоні Вершники, так як в Tilath ná Lia дізналися про те, що Яструб отруїв їх попереднього короля і узурпував трон, та не надали їм допомоги.

Запис у щоденнику Редагувати

Ередін (Відьмак 3)
Ім'я короля Дикого Гону, особистість володаря кошмарів, особа під страшною маскою — все це довгий час залишалося таємницею. Згодом, крупиці відомостей поступово склалися в цілісне зображення нашого ворога, але від цього, жах, який він вселяв не став менше.
Дикий Гін насправді виявився елітним загоном кінноти зі світу Aen Elle, Народу Вільх, під командуванням честолюбного і безжального короля по імені Ередін Брéакк Ґлас. Він подорожував таємними стежками крізь крижану порожнечу між світами, викрадав і перетворював на рабів людей нашого світу.
Тепер же він полював за Ціріллою, чию силу бажав використовувати в своїх цілях. І єдиною перешкодою на його шляху опинився Ґеральт із Рівії.
Цірі пролила світло на причини вчинків короля Дикого Гону. Над світом Aen Elle нависла загроза знищення. Ередін, будучи за своєю природою воїном і завойовником, прийняв найпростіше рішення — захопити наш світ. Як? За допомогою сили Цірі, яка дозволила б широко розгорнути ворота між світами і почати масове вторгнення.
Ередін, поклавшись на магію і на майстерність своїх вершників, пішов в лобову атаку на Каер-Морен. Незважаючи на самовідданість захисників, перемога його була вже близька, але раптовий спалах сили Цірі змусив його відступити. Було зрозуміло, що ельф візьме урок з поразки і в наступний раз його напад відбити не вдасться.
На думку Аваллак'ха, Ередін був винен у смерті Оберона — попереднього правителя Аen Ellе. Очевидно, розкриття цієї таємниці не додало йому друзів серед Народу Вільх.
Остання битва Ередіна гідна поеми або навіть цілого епосу. Але ще не прийшов час для подібного творіння. Якщо коротко, в цей доленосний день король Гону бився нестримно і розривав на шматки будь-якого, хто насмілювався встати на його шляху — поки не зіткнувся з Ґеральтом із Рівії. Два великі воїни зійшлися в смертельному двобої на примарній палубі Нагльфара. Довгою і наполегливою ​​була ця сутичка, але меч відьмака, нарешті, знайшов свою ціль і поклав край мріям Ередіна про владу і славу.
Так пав Ередін Брéакк Ґлас, король Дикого Гону.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Ередін (ҐвентЛ)

Ередін Брéакк Ґлас присутній в вигляді лідера фракції Чудовиськ у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність: може створити будь-який бронзовий загін Дикого Гону.

Опис картки:

Ну давай, покажи мені свої фінти і піруети, а я подивлюся.

Цікавості Редагувати

  • Достеменно невідомо, чи був Оберон убитий Ередіном навмисно, або ж це був нещасний випадок. Креван визнає вину Ередіна, на цьому заснована одна з сюжетних ліній, в той час як в книгах смерть Оберона викликає у ельфа здивування:
«— Король помер.
Ередін миттєво придушив здивування, різко кинувся на неї, розгойдуючи човен».

«Володарка Озера», розділ 5.

Примітки Редагувати

  1. Після загадкової смерті Оберона Муйркетаха стає Королем ельфів народу Aen Elle.
  2. В літературному циклі не має згадок про магічні здібності Ередіна, проте в ігровій серії він вміє створювати телепорти та використовує магію бездни.

Відео Редагувати

Witcher 3 ► FINAL BATTLE - Defeating Eredin and the Wild Hunt

Галерея Редагувати