FANDOM

Ліс
FoSWOr4wRM8

Каед-Мюрквід (пол. Caed Myrkvid) — ліс на кордоні Туссена, розташований у природному котловані на півдні Дол-Анґра.

Участь у літературній Сазі Редагувати

Ґеральт потрапив в Каед-Мюрквіда після втечі з Бельхавена і зустрічі з ельфом Аваллак`хом в підземному комплексі Тір-на-Беа-Арайнне.

У Каер-Мюрквіді Ґеральт знайомиться з Рейнаром де Буа-Френом і Мільтоном де Пейрак-Пейраном, який з іншими лицарями знищував банду Солов'я. Тих бандитів, яких не наздогнали лицарі спалили друїди, в тому числі і найнявшого банду Солов'я Ширру, який вкрав у Ґеральта відьмачий медальйон. У цьому вогнищі медальйон розплавився.

Тут від численних ран лікуються Кагір і Мільва.

Опис Редагувати

Центральна частина лісу — святилище, яке завзято охороняють друїди, під керівництвом фламініка — знайомої вампіра Регіса. Відповідно до домовленості друїдів і Анни-Генрієтти кордон святилища не перетинається ніким.

Так само ходять чутки про Вербову Бабу — клітку, в якій друїди спалюють порушників кордону. Насправді Вербових Баб придумали пліткарі, а вже потім місцева фламініка втілила слух в життя.

Часто над лісом встає щільний магічний туман нараховується друїдами.

Цікавості Редагувати

  • Ґеральт порівнював Каер Мюрквід з Брокілоном.
  • Кордон святилища охороняють дубостворіння — зачаровані друїдами дуби, крокуючі уздовж кордону і відловлюючи порушників.

Примітки Редагувати