FANDOM

Казімір Бассі (пол. Casimir Bassi) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри «Відьмак 3: Дикий Гін».

Ґном, експерт у піротехніці, що перебуває в глибокому відчаї через зраду дружини.

Доповнення «Серця з каменю»Редагувати

Запис у журналіРедагувати

За дивним збігом обставин Ґеральт виявився замішаним у пограбуванні аукціонного дому Борсоді в Оксенфурті. Як це сталося — абсолютно дивовижна історія, яку я розповім якось іншим разом. Перерахуймо тільки факти: відьмаку доручено набрати команду фахівців із крадіжок і зломів. Один із кандидатів — такий собі Казімір Бассі, фахівець із вибухових робіт, що набив руку в шахтах Магакаму...
Роль ґнома — відкрити вибухівкою прохід крізь скарбницю. Звичайно, Казімір не надто схожий на надійного партнера в злочині, з огляду на коливання його настрою після того, як дружина наставила йому роги, але Ґеральт вирішив ризикнути і взяв ґнома до команди. Методи Бассі важко назвати витонченими, але ніхто не зможе заперечувати їхню ефективність. Він уміло розташував вибухівку під дверима й розніс їх ущент, давши тим самим можливість команді сперти зі сховища все, що їм заманеться.
Якщо Ґеральт став на бік Евальда й домовився з ним щодо скриньки:
Ґном пішов, тягнучи на собі цілий скарб і, очевидно, уже не переживаючи через жінку.

Пов'язані квестиРедагувати

ЦікавостіРедагувати

  • Під час пограбування аукційного будинку Борсоді, обличчя Казіміра було сховане під маскою кедвенського короля Генсельта.

ГалереяРедагувати