FANDOM

Калеб Менґе (англ. Caleb Menge) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри «Відьмак 3: Дикий Гін».

Чоловік, командир Храмової Варти та лідер Мисливців на відьом в місті Новіграді.

Відрізнявся релігійним фанатизмом, схильністю до садизму і ненавистю до всіх чародіїв та їх побічників.

Запис в щоденнику Редагувати

Дим сотень багать, запалає в Новіграді, що не розсіювався, і в цьому мороці з'явилося безліч кривавих катів, які будують своє благополуччя на чужому горі. Це вони влаштовували масові арешти "змовників", показові процеси і масові страти. Калеб Менге, болісно честолюбний страж храму Вічного Вогню, став одним з таких пристосуванців.
Його мить слави настав, коли він викрив свого командира Ляшареля, який виявився допплером. Ґеральт бачив, як Менге власноруч підпалив багаття, на якому згорів Ляшарель, а тому не сумнівався, що визначення «фанатичний виродок» - занадто м'яке для Менге.
Саме тому у мене було мало приводів для оптимізму, коли в результаті несприятливого збігу обставин мене заарештували підручні цього мерзотника. Цей садист і параноїк навіть в своєму штабі постійно тримав при собі цілу юрбу озброєних охоронців.
Але, оскільки моє життя було в небезпеці, мої друзі задумали і здійснили ризикований план, який дозволив їм зустрітися з Менге один на один. Особисте знайомство з Калеб Менге лише підтвердило його репутацію божевільного ката. На щастя, клинок відьмака обірвав життя цього покидька і позбавив світ від одного з найбільш мерзенних створінь, яких тільки земля носила.

Пов'язані квестиРедагувати

Відео Редагувати

The Witcher 3 Caleb Menge Boss Fight (Hard Mode)

Галерея Редагувати