FANDOM

Кальдемейн (пол. Caldemeyn) — війт містечка Блавікен, що на заході Реданії, старий приятель відьмака Ґеральта із Рівії.

Має дружину Лібушу, яка не любить Ґеральта, та маленьку донечку на ім'я Марілька.

ОписРедагувати

ВідносиниРедагувати

  • Підтримував дуже хороші відносини з відьмаком до подій на ринку, після яких Ґеральта прозвали «М'ясником із Блавікену», а Кальдемейн був змушений вигнати його з міста.

Участь у літературній СазіРедагувати

Кальдемейн зному зустрічає відьмака, коли той прибуває до Блавікена з тілом вбитої потвори. Білий Вовк планує отримати винагороду за її знищення, але війт говорить, що нагороди за неї не передбачається.

Кальдемейн вже збирався скинути труп кікімори до ями, але один із вартових, Носікамик, пропонує показати її місцевому чародію. Погодившись, він відправляється з Ґеральтом до метра Іріона. Прибувши до вежі, з'ясовується, що туша чудовиська чародію не потрібна, але він запрошує відьмака до себе.

Дізнавшись від Ґеральта подробиці історії їх чарівника він разом з відьмаком направляється до «Золотого Двору». Там він зустрічається з княжною Ренфрі, і подивившись н папери він попереджає її не втручатися в неприємності. Залишивши там Ґеральта, війт прямує додому.

На наступний день він в будинку розмовляє з Ґеральтом про відхід Ренфрі з міста. Під час розмови прослизає тема «Трідамського ультиматуму». Незважаючи на вмовляння війта, Ґеральт йде на ярмаркову площу.

Прийшовши на площу він бачить влаштовану Білим Вовком бійню. Кальдемейн розуміє ситуацію, але нічого не може зробити і проганяє Ґеральта із міста назавжди.

У книгах Сапковського Редагувати

— Напруж пам'ять, Сотніку, — промовив Кальдемейн до корчмаря, перехиляючись через шинквас, щоб той почув у гармидері. — Шестеро хлопців і діваха, вдягнені у чорну шкіру, понабивану сріблом за новіградською модою. Я бачив їх на заставі. Запинилися у тебе чи «Під Тунцем»?

Менше зло, ст. 87

ПриміткиРедагувати