FANDOM

Картинна Мара́ (пол. Upiór z obrazów, англ. The Wraith from the Painting) — унікальна бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3». Неспокійний дух Іріс фон Еверец.

Запис у бестіаріїРедагувати

Дуже часто привид має зв’язок із речами, улюбленими за життя, або просто з місцем смерті. В обох випадках ідеться по сильні емоції, з яких привид черпає силу.
Ініґо Свонн, «Понад природним світом»
Досліджуючи покинуту садибу фон Евереців, Ґеральт натрапив на привид жінки. Неспокійний дух мав змогу керувати речами в будинку, насамперед картинами на стінах. Він вільно переміщувався між полотнами, зникаючи в одному, з’являючись із іншого. Спочатку мара намагалася злякати відьмака, а потім відверто атакувала його.
Бій із марою був дуже тяжкий, адже сповнене гніву створіння люто напосідало на Ґеральта. Ґеральту доводилося блискавично відбиватися, і він ніяк не міг віддихатися або сам перейти в наступ. Більше того, мара раз по раз ховалася в картини, відновлюючи сили, доки відьмак не став їй у цьому перешкоджати.
Щоб перемогти Картинну Мару, відьмак мусив зосередитися на відбиванні вдарів і атакувати лише зрідка, але точно в потрібний момент. Будь-яка спроба непродуманого випаду закінчувалася смертельно небезпечною контратакою.

Пов'язані квестиРедагувати