FANDOM

Картія ван Кантен (англ. Carthia van Canten), відома як «Кантарелла» — коханка Ватьє де Рідо і шпигунка Ассіре вар Анагид. Була підіслана чародійкою до командуючого розвідкою Нільфгарду, щоб Ложа Чародійок була в курсі намірів імператора.

Описується як блондинка з розкішними золотими локонами, неповторна коханка, володарка прекрасної пам'яті і живого, «рухомого, як ртуть» інтелекту.

Мадам Саха зустрічається відьмаку під час виконання квесту «Високі Ставки». Вона є однією з суперниць в турнірі по гвинту. Після того, як відьмак перемагає її, Саха запропонує вкрасти всі гроші з призового фонду, однак хтось випереджає її.

Саха і Ґеральт приступають до розслідування і незабаром знаходять справжнього злодія — половинчика Бернарда Тулле, іншого учасника турніру. Відьмак перемагає поплічників Тулле і забирає у нього гроші, які порівну ділить з Сахою. Після цього дівчина запропонує Ґеральту провести разом вечір, який призводить до спільної ночі.

Прокинувшись на ранок на самоті, відьмак виявляє записку, в якій Саха зазначає, що навіть не вкрала гроші і не прочитала листи Ґеральта, що лежать у нього в усіх кишенях, підписується ім'ям Кантарелла і зауважує, що не проти знову попрацювати з Ґеральтом із Рівії.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Кантарелла (Ґвент)

Кантарелла також присутня в вигляді срібної епічної картки фракції Нільфгарду у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, через яку ставиться на сторону противника та може подивитись картку на горі вашої колоди, за бажанням її можна перемістити вниз; ви берете картку. Є невразливою для погодних ефектів.

Опис картки:

Чоловіка необхідно постійно спокушати таємничістю і вишуканим поводженням.

Примітки Редагувати

  1. Псевдонім, який вона взяла собі перебуваючи в Новіграді.
  2. У грі Відьмак 3: Дикий Гін має темне волосся, скоріше за все, воно фарбоване.

ГалереяРедагувати

Імператори Нільфгарду COA BigNilfgaard
ТорресФергус вар ЕмрейсУзурпаторЕмгир вар ЕмрейсМорвран ВоорісЦірілла (опціонально) • Ян Кальвейт
Імператорські дружини і наложниці
Паветта (формально) • Айне ДермоттКлара еп Гвиндолин ҐорДерваля Триффін БруеннКартія ван КантенФальшива Цірі