FANDOM

Фортеці

Кастель-Равелло (англ. Castel Ravello) — замок в Туссені, навколо якого розкинулась найвідоміша у світі винодільня.

Саме тут виробляють відомі на весь світ вина: Ервелюс, Фьорано, Поміно і знамените Ест-Ест.

Під час свого першого перебування в Туссені, Ґеральт знищив дивне чудовисько, що мешкало в підвалинах замку Кастель-Равелло.

У книгах СапковськогоРедагувати

«Ось цей називається Кастель Ровелло, з його виноградників отримують такі вина, як Ервелюс, Фьорано, Поміно і знамените Ест-Ест».

Володарка Озера, ст. 79

Доповнення «Кров і Вино» Редагувати

Винодільня Кастель-Равелло на південний схід від Лисячих Ям, та на північ від Печери шепоту. У замку можна знайти травника.

Відьмак Ґеральт із Рівії відвідує Кастель-Равелло разом з Анною-Генрієттою і де ла Туром, оскільки на одному з листків з іменами жертв Боклерського Звіра виявилась пляма вина Сангреаль, яке робиться тільки на одній виноробні і лише для княжого столу.

Опис на мапі Редагувати

Якщо вірити знавцям, кращі вина з Меттіни або Альби в підметки не годяться навіть гіршим маркам з долини Сансретура. Серед безлічі великих і малих місцевих виноробів саме Кастель-Равелло користується найбільшою популярністю. І не без причини: саме тут народжуються помині, Фьорано, Ервелюс, так само як і Ест-Ест - як і раніше безумовно краще вино на світі.

Пов'язані квести Редагувати

Галерея Редагувати