FANDOM

Кейра Мец (пол. Keira Metz) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Чародійка, колишня радниця короля Темерії Фольтеста та член Ложі Чародійок.

Участь в літературній Сазі

Вперше з'являється як учасниця зборів чарівників на острові Танедд. На банкеті знайомиться з Ґеральтом із Рівії, який прибув туди разом з Йенніфер із Венгерберга. Як і інші представниці свого ремесла, при нагоді попередила відьмака про те, що інші чарівниці — німфоманки, та ще й несповна розуму.

Під час повстання була на боці Півночі, брала участь у вилові змовників. В результаті зламала ногу і ребро, внаслідок чого в безпечне місце її вивів Ґеральт. Після цього вона почала відчувати по відношенню до відьмака симпатію, що відразу помітила Трісс.

Після подій на острові стала однією з наймолодших учасниць Ложі Чародійок. Брала участь в численних засіданнях організації. Була проти того, щоб відпустити Цірі на зустріч з Ґеральтом перед погромом в Рівії, але, за її словами, чисто з практичних міркувань.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Вперше Кейра з'являється в Велені, під виглядом сільської знахарки, недалеко від села Підлісся. Вона ділиться з Ґеральтом важливими відомостями про Цірі і розповідає, що про неї розпитував таємничий ельфскій чарівник. Разом з відьмаком чародійка вирушила в його притулок в ельфскіх руїнах. Там вона знаходить магічний світильник, яким допомагає викликати душі померлих, але ще не знайшли дорогу в інший світ.

Кейра також просить Ґеральта зняти прокляття з Коломниці — невеликого острова в озері в Велені. Зацікавленість чародійки ​​в цьому зумовлена як практичними причини (підтримувати репутацію всемогутньою чаклунки серед селян), так і особистими (померлий там чарівник Александер був їй близькою людиною). Після того, як Ґеральт впорається із завданням, запрошує його на вечерю, в результаті чого герої проводять ніч на природі.

Потім Кейра пробирається на Коломницю, де забирає записи Александера, де зазначений спосіб вилікування Катріони. Чародійка бажає доставити їх Радовіду в обмін на помилування, так як їй вже набридли болота і трясовини Велена.

Залежно від дій гравця, Кейра може:

  • Відправитися до короля, внаслідок чого буде вбита, а її тіло, насаджене на кіл, буде в Новіграді.
  • Чародійка може бути вбита відьмаком на місці, якщо Ґеральт не зможе її переконати та буде грубити.
  • Або вона може відправитись в Каер-Морен, де допоможе в битві проти Дикого Гону.
    • Після цього, вона зблизиться з відьмаком Ламбертом і пара почне жити разом.

Запис в журналі

Ґеральт познайомився з Кейрою, коли вона буквально на нього з неба звалилася. Під час бунту на Танедді Кейру викинули з вікна, і вона ледь не впала відьмаку на голову. Наступна зустріч на болотах Велена теж його здивувала - не очікував він побачити зніжену чарівницю посеред цього бруду. На прикладі Кейри неодноразово Ґеральт спостерігав те, що прийнято називати мінливістю долі. Колись довірена особа короля Фольтеста, вона була вигнана з Темерії, коли потрапила в немилість до короля. Пізніше вона приєдналася до Ложі чародійок, чим заслужила ненависть короля реданців і імператора Нільфгарду. Вона довго ховалася в веленській глушині, видаючи себе то за знахарку, то за звичайну сільську відьму. Не буде перебільшенням сказати, що вона всією душею ненавиділа тодішнє своє становище.

Пов'язані квести

Цікавості

  • Кейра Мец до заціпеніння боїться пацюків, хоча й легко може знищити їх одним простим закляттям.

Примітки

  1. Залежить від вибору гравця по ходу гри.

Галерея